Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس گفت: در شرایط حاضر کاهش قیمت مرغ به 9 هزار تومان امکان پذیر نیست.

«ذبیح الله اعظمی ساردویی»، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار برنا در رابطه با پیشنهاد قالیباف مبنی بر کاهش قیمت مرغ به9 هزار تومان گفت: در شرایط حاضر کاهش قیمت مرغ به 9 هزار تومان امکان پذیر نیست، مگر آنکه قیمت کنجاله، کلزا و ذرت و سویا به قیمت قبلی خود بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: سامانه بازارگاه از قبل شرایط بهتری دارد اما باید صد در صد در توزیع نهاده ها نقش پیدا کند و از ورود نهاده های خوراک به بازار سیاه جلوگیری شود، در این صورت اگر خوراک دام ارزان قیمت به دست مرغدار برسد و توزیع عادلانه انجام گیرد امکان تولید مرغ به قیمت پایین وجود دارد. 

اعظمی ساردویی بیان کرد: شاید قالیباف اخباری دارد که چنین حرفی زده است، شاید می خواهد دلار را به زیر ده هزار تومان و یا به قیمت 4200 برساند. نمی دانم باید از خود ایشان پرسید.  زمانی که رئیس یک قوه مقننه در جلسه سران قوا حرفی را می زند قطعا برای آن دلیل و توجیهاتی دارد اگر ایشان اخباری داشته باشد که بتواند ارز ترجیحی در اختیار واردکنندگان قرار دهد، این امکان پذیر است.  5

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قیمت مرغ کاهش قیمت مرغ امکان پذیر هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست