Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@09:00:32 GMT

سـارق، سگ صاحبخانه را هم دزدیـد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۸۷۲

سـارق، سگ صاحبخانه را هم دزدیـد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، بیست و پنجم آذر امسال مردی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: حدود ساعت 4 صبح در اتاق خوابیده بودیم که همسرم با شنیدن صدای باز و بسته شدن در تراس بیدار شد اما به تصور اینکه وزش باد باعث این صدا شده اعتنایی نکرده و خوابیدیم تا اینکه حدود ساعت 8 صبح وقتی وارد یکی از اتاق‌ها شدیم با دیدن در تراس که باز و وسایل اتاق که به هم ریخته بود متوجه سرقت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی با بیان اینکه سارق یک قاب ساعت مچی گرانقیمت، یک دستگاه تبلت و حدود 5/2میلیارد  ریال پول و لوازم با ارزش را سرقت کرده، گفت: ما یک قلاده سگ داشتیم که از نژادی کم یاب و بسیار گرانقیمت بود که سارق آن را هم دزدیده است.بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرستاده شد و تحقیقات برای شناسایی سارق ادامه یافت.

سرهنگ کارآگاه «سیدعلی شریفی» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در این باره گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این بودکه سارق از طریق تراس و پنجره آشپزخانه وارد خانه شده که در تحقیقات محلی چهره متهم شناسایی و مشخص شد سارق فردی به‌نام هوشنگ است. بنابراین با شناسایی مخفیگاه سارق، کارآگاهان پس از حضور در محل، هوشنگ که ساعت مچی شاکی را به دست خود بسته و قلاده سگ شاکی را نیز در دست داشت دستگیر کردند.

بدین ترتیب متهم به پایگاه منتقل و در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد و اعلام داشت به تنهایی خانه شاکی را شناسایی کردم و از لوله گاز بالا رفته و به تراس راه یافتم و سپس وارد خانه شدم اما وقتی متوجه حضور ساکنان در خانه شدم بسرعت اموال موجود در یکی از اتاق‌ها شامل تبلت و گوشی و سگ کوچکی را که آنجا بود، برداشته و فرار کردم. سپس تبلت را به مبلغ شش میلیون تومان به یک مالخر به‌نام سهیل فروختم. سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی افزود: درادامه اموال کشف شده به شاکی برگردانده و پرونده به همراه متهم به شعبه 10 بازپرسی دادسرای ناحیه یک فرستاده شد و تلاش برای شناسایی مالخر و کشف تبلت ادامه دارد.رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان به شهروندان توصیه کرد:ساختمان محل سکونت خود را به دوربین مداربسته تجهیز کرده و با نصب و استفاده از قفل‌های ضد سرقت و همچنین نصب حفاظ و نرده روی دیوار و پنجره یا بالکن طبقات اول و دوم ساختمان از وقوع چنین سرقت‌هایی پیشگیری نمایند.

پربیننده ترین اعتراف به قتل خواهر بعد از ۱۰روز رستورانی در شمال تهران پلمب شد درگیری مسلحانه با پلیس در دروازه سعدی شیراز انفجار یک ساختمان در خیابان آیت +عکس زمین‌لرزه‌ خلیج فارس و هرمزگان را لرزاند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش