Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا زارع بنادکوکی، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: در آستانه ورود به دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و برای اولین بار در استان، آزمون تصدیق بُعدی نازل‌های گاز فشرده طبیعی (CNG) جایگاه‌های گاز خودرو انجام شد.

او افزود: تا کنون این آزمون که از نوع آزمون‌های لازم و اجباری محسوب می‌شود در استان انجام نشده و استاندارد یزد با پیگیری‌های مستمر و با هدف اطمینان بخشی برای شهروندان یزدی، امید است دهه فجر شیرینی را به هم استانی‌های عزیز به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: شرکت بازرسی فنی بهینه سازان اعتماد صنعت ایرانیان که از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران (NACI) تایید صلاحیت شده و دارای مجوز آزمون است، ضمن حضور در استان یزد و با نظارت اداره استاندارد، مبادرت به انجام آزمون کرد.

محمد رضا زارع بنادکوکی، در خصوص جزئیات فنی این فرآیند تصریح کرد: دوره بازرسی ادواری نازل‌های گاز فشرده طبیعی (CNG) جایگاه‌های گاز خودرو  یک ساله است که صحه گذاری مربوطه بر اساس استاندارد شماره R۱۳۹ انجام می‌شود.

او ادامه داد: با استفاده از دستگاه میترینگ میزان جرم گاز خروجی از نازل دیسپنسر‌های گاز فشرده طبیعی (CNG) اندازه گیری شده و در این جا نوعی مقایسه انجام می‌شود که اختلاف مقادیر مقایسه نباید از مثبت و منفی دو درصد بیشتر باشد.

این مسئول در پایان گفت: هم استانی‌های عزیز با مشاهده برچسب تصدیق بُعدی نازل‌های گاز فشرده طبیعی (CNG) به روی دیسپنسر‌های جایگاه‌های توزیع گاز خودرو از میزان گاز خریداری شده مطمئن باشند ضمن این که کارشناسان این اداره کل با تلفن چهار رقمی ۱۵۱۷ آماده پاسخگویی به تمامی سئوال‌های مردم خوب دیار قنات و قنوت و قناعت هستند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نازل های سوخت استاندارد گاز طبیعی گاز فشرده طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علمدار با اشاره به اهمیت پایش‌های مستمر آب، گفت: بیش از ۳۳۱ هزار مورد آزمایش کلرسنجی و کدورت، شش هزار و ۷۷۱ نمونه باکتریولوژی، ۴۲۲ نمونه فیزیک و شیمیایی و ۲۱۰ نمونه فلزات سنگین مورد آزمون و پایش قرار گرفت.    وی افزود: نکته حائز اهمیت مطلوبیت ۱۰۰ درصدی آزمون‌های باکتریولوژی، فلزات سنگین و کدورت سنجی و مطلوبیت ۹۹.۵% کلرسنجی برای خروجی مخازن و شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی استان در سال گذشته بوده است.    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد اظهار داشت: برنامه ایمنی آب برای هفت شهر و شش روستای استان به منظور افزایش اطمینان از سلامت و بهداشت آب اجرا شده است.   وی ادامه داد: استان یزد در زمینه‌ی اجرای برنامه ایمنی آب در کشور، جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت