Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:49:33 GMT

کشف گور دسته‌جمعی با ۴۰۰ جسد در شمال عراق

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۶۹۹۱

کشف گور دسته‌جمعی با ۴۰۰ جسد در شمال عراق

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روسیا الیوم، در بیانیه فرماندهی پلیس استان نینوا آمده است: یک گور دسته جمعی با ۴۰۰ جسد که توسط گروه تروریستی داعش کشته شدند کشف شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گور دسته جمعی بزرگ در روستای «حمیدات» شهرستان تلعفر واقع در غرب استان نینوا کشف شد و دومین مورد طی چند ماه اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر نیز دولت عراق اعلام کرده بود که به دنبال شناسایی و کشف محل گورهای دسته جمعی در استان نینوا است.

به دنبال اشغال بخش هایی از عراق توسط داعش و اعدام و قتل عام مردم و نیروهای نظامی این کشور از سوی این گروه تروریستی، گورهای دسته جمعی بسیاری در مناطق مختلف عراق تاکنون کشف شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا عراق گور دسته جمعی نینوا داعش مهرداد میناوند علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی واکسن روسی کرونا دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی