Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: تقویت اُمید در جامعه با رویکرد انقلابی و جهادی، مهم ترین بایسته و ضرورت گام دوم انقلاب است.

سیده معصومه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: از جمله اصلی ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بعد از عنایات الهی و هدایت های حکیمانه امام خمینی(ره)، وحدت و بصیرت ملت ایران در سایه ایمان به خدا و استقامت در این مسیر نورانی بوده است و لذا برای تداوم انقلاب در دهه های پیش رو نیز می بایست این وحدت و بصیرت و استقامت را در جامعه روز به روز تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران افزود: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم به خوبی ضمن بیان وضعیت کشور و انقلاب در گام نخست، مهم ترین ضرورت ها و بایسته های گام دوم را مورد توجه و تأکید قرار دادند که از آن جمله تقویت امید به آینده در پرتوی اندیشه و روحیه جهادی و انقلابی آن هم با بهره گیری حداکثری ظرفیت و قابلیت های نسل جوان است.

 

رئیس اداره راهبری واحدهای حوزوی حوزه علمیه خواهران همچنین گفت: واقعیت آن است که دشمن می خواهد به بهانه ها و از طرق مختلف، امید را از جامعه ما بگیرد و در این خصوص البته روی جوانان و تغییر باورها و ذهنیت آن ها ، حساب ویژه ای باز کرده است.

 

استاد و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران ادامه داد: از این رو از همه اقشار مؤمن و انقلابی به خصوص جوانان عزیز خصوصاً در حوزه های علمیه خواهران و برادران انتظار می رود که با فعالیت انقلابی و جهادی در عرصه های فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی، نگذارند که هدف دشمن در نااُمیدسازی جامعه محقق گردد.


وی همچنین با تأکید بر این که حوزه علمیه به عنوان مادر نظام اسلامی، نقش کلیدی در حفظ و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی برعهده دارد، گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم مبنی بر لزوم تلاش در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی، حوزویان و از جمله بانوان طلبه ، رسالت سنگینی در این زمینه بر دوش دارند ، چرا که با عمل به این تکلیف مهم می توانند در جهت زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) و تشکیل دولت مهدوی، مفید و مؤثر واقع شوند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب انقلاب اسلامی رهبر انقلاب حوزه علمیه خواهران گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند