Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حکمت اله داودی با بیان این مطلب افزود: براساس تصمیم شورای حفظ حقوق بیت المال،  کارشناسانی از شهرداری قزوین، دادگستری و بانک شهر، پروژه ستاره پونک را کارشناسی و قیمت گذاری خواهند کرد و سپس با تصمیم و تصویب شورای اسلامی شهر قزوین پروژه به بانک شهر واگذار می شود.

وی همچنین در خصوص لایحه ساماندهی حاشیه کانال آبرسانی شمال شهر نیز گفت: با فاز اول این طرح که به طول ۱۴۰۰ متر و حدفاصل بلوار شهد چگینی تا بلوار شهید بابایی و به اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، موافقت می شود و در صورت موفقیت فازهای بعدی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داودی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست و عزّت ایران و ایرانی، بلکه عزّت اسلام و مسلمین، در این دهه، به دست ملّت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‌گذاری شد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

رئیس شورای شهر قزوین گفت : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردم ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.
 

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری قزوین دادگستری استان قزوین دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری قزوین دادگستری شورای شهر شهرداری قزوین دادگستری استان قزوین دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد