Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دفتر رئیس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه وکلای مدافع جدیدی را برای سرپرستی تیم حقوقی وی در جلسه پیش روی استیضاح در سنا معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در بیانیه روز یکشنبه دفتر دونالد ترامپ آمده است: وکلای «بسیار محترم» دیوید شوئن و بروس ال کاستور که به تیم حقوقی خواهند پیوست، توافق نظر دارند که استیضاح دوم ترامپ خلاف قانون اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شوئن در این باره گفته است: «افتخار من است که نماینده چهل و پنجمین رئیس جمهور و قانون اساسی ایالات متحده آمریکا باشم.»

کاستور نیز اعلام کرد: «قدرت قانون اساسی ما در شرف آزمایشی بی سابقه در تاریخ است مانند هرگز در تاریخ ما. سندی که برای اعصار نوشته شده است و بازهم و همانند همیشه بر حزب گرایی پیروز خواهد شد.»

کاستور از سوی تیم ترامپ به عنوان یک وکیل برجسته درپنسیلوانیا توصیف شده و از سال ۲۰۱۲ تاکنون در میان ۱۰۰ وکیل برتر دادگاهی در آمریکا شناخته شده است در سال ۲۰۰۷ نام وی در تالار مشاهیر پلیس پنسیلوانیا قرار گرفت. طبق گفته‌های دفتر ترامپ، شوئن یک وکیل دادگستری فصلی است که به عنوان مشاور ارشد در چندین پرونده مهم فعالیت کرده است و همچنین نماینده قربانیان تروریسم تحت قانون ضد تروریسم است.

در حالی که کمتر از ۵ روز به موعد استیضاح ترامپ در سنا باقی مانده است، رسانه‌های آمریکایی روز شنبه گزارش دادند که پنج نفر از وکلای تیم دفاع استیضاح دونالد ترامپ موکل خود را ترک کرده اند. طبق گزارش سی. ان. ان، جاش هوارد، وکیل کارولینای شمالی و همچنین جانی گاسر و گرگ هریس، همکاری با تیم حقوقی ترامپ را متوقف کردند.

حامیان ترامپ در جریان نشست اخیر سنا در تائید نتیجه انتخابات سوم نوامبر با یورش به ساختمان کنگره آمریکا، هم رسوایی ملی را برای این کشور رقم زدند و هم پرونده استیضاح ترامپ را بار دیگر روی میز دموکرات‌ها قرار دادند. رویدادی که به جای ابقا ترامپ در کاخ سفید، احتمالا دست او را برای همیشه از مقام ریاست‌جمهوری آمریکا کوتاه می‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ترامپ آمریکا سنا دونالد ترامپ صراط تیم حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

کد خبر 6097464

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ