Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی از اجرای طرح امنیت اجتماعی در مرحله پنجم خبر داد و با اشاره به تاثیرگذاری مطلوب چهار مرحله گذشته گفت: در چهار مرحله سابق این طرح با اخلالگران نظم اجتماعی و برهم زنندگان آرامش عمومی و بهداشت جسمی و روانی جامعه، برخورد قاطع و قانونی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود : اعلام حمایت و رضایت گسترده عموم مردم و قدردانی این مردم فهیم و ارزشمند از اجرای این طرح و درخواست مکرر به استمرار طرح، موجب افزایش انگیزه مجموعه قضایی در ادامه این طرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه، پس از آسیب‌شناسی علمی و قضایی، دادسرای مرکز استان، برنامه جامع و مدون طرح امنیت اجتماعی را تهیه و تنظیم شد طرح امنیت اجتماعی در مرحله اجرا با حضور ویژه معاون دادستان مرکز استان جناب مسعودی کوشک در مرحله عملی و نظارت خاص بر اقدامات ضابطین، دستیابی به اهداف کامل طرح را تسریع نمود.

وی افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد با هنجارشکنان و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون چهار مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان اجرا شده و بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

دادستان مرکز استان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دغدغه فرماندهی محترم انتظامی در استان برای تدوین و اجرای طرح جامع مبارزه با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی، گام های موثر عملی برداشته شده و به امید خداوند متعال و با حضور موثر نیروی انتظامی و نظارت قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، تمامی محورهای هدف‌گذاری شده این طرح ها گام به گام اجرایی، و تا ساماندهی مطلوب، این وضعیت ادامه خواهد یافت.

همچنین معاون دادستان مرکز استان  به عنوان ناظر بر اجرای طرح  از دستگیری تعدادی از افراد سابقه دار و کشف مقادیری سلاح سرد از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: مرحله ی پنجم طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با حاملین سلاح های سرد و گرم غیرمجاز، توزیع کنندکان موادمخدر و قرص های روانگردان،خودروهای پلاک مخدوش مخل نظم عمومی و کافه ها و کافی شاپ ها و قهوه خانه های بدون مجوز که اقدام به توزیع قلیان و فروش مشروبات الکلی می‌کنند، اجرا می‌شود.

اسماعیل مسعودی کوشک بیان داشت: در چهار مرحله قبل بیش از ۱۵۰نفر دستگیرشدند که از متهمان مزبور بیش از ۱۰قبضه سلاح جنگی، بیش از ۵۰قبضه سلاح شکاری و بیش از ۱۰۰قبضه سلاح سرد، بیش از ۵۰۰۰(پنج هزار لیتر) مشروبات الکلی کشف و نیز بیش از ۹۰دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه قضایی امنیت اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی امنیت اجتماعی چهار مرحله مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

کد خبر 849315 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد