Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ به میزبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الله مریجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: در این مراسم که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به مناسبت دهه‌فجر برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی علیزاده رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و معاون مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح جزییات آثار ارسال‌شده به جشنواره ملی کتاب سال زندگی در قالب پایان‌نامه‌ها پرداخت و افزود: در مجموع 498 پایان‌نامه‌ با موضوع‌های دینی،اجتماعی، روانشناسی و پزشکی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) بیان کرد: از تعداد آثار ارسالی 411 پایان‌نامه مربوط به مراکز دانشگاهی و 87 پایان‌نامه نیز مربوط به حوزه علمیه و مراکز حوزوی دانشگاهی بوده است.

وی گفت: درنهایت پس از چهار مرحله بررسی و داوری 18 پایان‌نامه در بخش‌های دینی، اجتماعی، روانشناسی و پزشکی پذیرفته شد که برگزیدگان در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

دبیر علمی جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی به جشنواره، در زمینه سبک زندگی اجتماعی بوده است خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی با همکاری و همت دفتر تبلیغات‌اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ، دانشگاه‌های سراسر کشور، مراکز حوزوی و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران(ایرانداک) برگزار شد.

سبک زندگی حضرت ام‌البنین(س)/ مادر حضرت عباس(ع) چگونه مبلغ پیام عاشورا شد؟سبک زندگی آیت‌الله قاضی در بیان آیت‌الله بهجت(ره) / دنیا می‌خواهی نماز شب بخوانشیوع کرونا سبک زندگی ورزشکاران را تغییر داده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود ازجمله دلایل برگزاری این جشنواره را رهنمودها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: این جشنواره فرصت خوبی برای پرداختن به موضوع سبک زندگی است.

مریجی با بیان اینکه برخی از مشکلات کشور در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ناشی از سبک‌های زندگی است، افزود: این موضوع اهمیت پرداختن علمی به این مسئله، شناسایی و حمایت از نویسندگان و آثار پژوهشی تولیدشده را آشکار می‌کند.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) خاطرنشان کرد: جشنواره کتاب سال زندگی با هدف ایجاد بانک علمی و اطلاعاتی از مطالب سبک زندگی و ایجاد ادبیات و گفتمان علمی عمومی برگزارشده و در سال آینده نیز بر گستره و موضوعات سبک زندگی معطوف می‌شود.

انتهای پیام/459/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی دانشگاه باقرالعلوم ع پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد