Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهی گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه شعر «زن و دفاع مقدس» برگزار می‎شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در شهرستان سلطانیه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زهرا شاهی از برگزاری مسابقه شعر زن و دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این مسابقه شعر با موضوعات زن، حماسه و ایثار، زن و آزادگی، زن، مقاومت و ایستادگی برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در دو سبک کلاسیک و نو به دبیرخانه ارسال کنند، اما اشعار نباید در هیچ کتاب و یا مجموعه کتابی چاپ شده باشد.

 

شاهی با اشاره به شرایط سنی مسابقه ادامه داد: این مسابقه در رده سنی 12 تا 18 سال، 19 تا 35 سال و 35 سال به بالا برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلطانیه گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره از 12 بهمن آغاز شده و تا 12 اسفند ادامه خواهد داشت و نتیجه مسابقه نیز 20 اسفند اعلام می‌شود.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه شعر زن و دفاع مقدس ایام الله دهه فجر برگزار می شود مسابقه شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی

 استاندار کردستان شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور در سنندج اظهار کرد: در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی ضعف شدید داریم و اگر اردو‌های راهیان نور نبود، در بحث روایت و تبیین رشادت‌ها و افتخارات دفاع مقدس خیلی عقب بودیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همکاری و حمایت لازم را برای برگزاری اردو‌های راهیان نور داشته باشند، چراکه دشمن دنبال تحریف واقعیات دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: برای برخی از برنامه‌ها هزینه‌هایی می‌شود که هیچ خروجی ندارد درحالی که تامین یک اتوبوس و یا تقبل کرایه آن برای دستگاه‌ها هزینه زیادی ندارد که برخی دستگاه‌ها کم‌کاری می‌کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان با ناامیدی از تحریم اقتصادی، همچنان دنبال تهاجم رسانه‌ای هستند، افزود: آنها می خواهند با دروغ‌پراکنی، ذهنیت‌ها را منحرف کنند، بنابراین باید مراقب و هوشیار بود.

وی انجام عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در مقابله با رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: با این اقدام، نظم جهانی تغییر کرد و نظم جدید نه با اراده غربی‌ها و اروپایی‌ها بلکه با اراده جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است