Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای تیم بزرگی مثل استقلال محمود فکری باید یک یا حتی دو نفر را به کادرفنی خود اضافه کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی در خصوص تساوی ۱-۱ استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

در نیمه اول شرایط استقلال چندان مساعد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی اشتباه فردی استقلال گلی را دریافت کرد که در دقایق ابتدایی باعث برهم خوردن تمرکز تیم شد. وقتی شما مقابل تیمی مانند نفت بازی می‌کنید نباید در نیمه اول گل دریافت کنید و چه بهتر که بتوانید گل هم بزنید.

وی افزود:

در نیمه دوم استقلال فوتبال خوبی ارائه داد. دو یا سه مرتبه توپ با بدشانسی به تیر دروازه نفت برخورد کرد و موقعیت‌های بسیاری از دست دادند. در چنین شرایطی شما نمی‌توانید کادرفنی را مقصر بدانید. نیمه دوم را کامل در اختیار استقلال دیدم، آنها توانستند در خلق موقعیت بسیار خوب عمل کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با حضور سیدحسین حسینی در ترکیب و نیمکت‌نشینی مظاهری گفت:

دلیل اشتباه حسینی به خاطر دوری از شرایط مسابقه بود. من در تیم خودم اگر دو دروازه‌بان خوب در اختیار داشته باشم به این دلیل که یکی از آنها چند بازی انجام داده و دیگری انجام نداده تغییر در چینش آنها انجام نمی‌دهم چون این کار دو مشکل اساسی ایجاد می‌کند. اول اینکه آن دروازه‌بان از شرایط مسابقه به دور بوده و ممکن است اشتباه کند که این اتفاق در دیدار استقلال رخ داد، دوم اینکه حتی اگر آن دروازه‌بان شرایط فوق العاده‌ای را سپری کند بعد از بازی مدعی حضورش در ترکیب به عنوان گلر اصلی تیم می‌شود و خودش را محق برای بازی کردن می‌داند و این چالشی را بین دو دروازه‌بان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد:

در دوران منصوریان هم این چالش بین حسینی و رحمتی ایجاد شد و استقلال از این موضوع ضربه دید. حتی اگر بازی دادن به حسینی برای حفظ او در نیم‌فصل هم بود نباید این اتفاق رقم می‌خورد. در فوتبال روز دنیا هم برای نگه داشتن دروازه‌بان دوم در شرایط ایده‌آل، در دیدارهای جام حذفی به دروازه‌بان دوم بازی می‌دهند.

لطیفی در واکنش به صحبت‌های فکری در نشست خبری پس از دیدار نفت تصریح کرد:

در اینکه در سالیان اخیر استقلال در زمینه‌های مختلف مظلوم واقع شده هیچ تردیدی نیست ولی یکی از بزرگترین مشکلاتی که استقلال در سالیان اخیر با آن دست به گریبان بوده بحث مدیریت باشگاه است. در سالیان گذشته و از زمان حضور سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش مدیرعامل‌هایی که برای استقلال انتخاب شده‌اند به هیچ عنوان شرایط عادی و ایده‌آلی نداشته‌اند.

وی افزود:

زمانی که صحبت از تبعیض در وزارت ورزش می‌شود، با این سخن که بودجه و اسپانسر دو تیم برابر بوده است مواجه می‌شویم که این هم صحبت درستی است اما نکته اصلی این است که مدیرانی برای استقلال انتخاب شدند که به هیچ عنوان فاکتور‌های یک مدیرعامل قوی و کاربلد را نداشته‌اند و برای تیم رقیب کاملا برعکس بوده است. استراماچونی تیم را به اوج رسانده بود و در بین طرفداران و پیشکسوتان بسیار محبوب بود اما سوءمدیریت باعث رفتن او شد. این اتفاقات به وضوح در این چند سال در استقلال رخ داده و به خاطر این موضوعات امثال فکری و فکری‌ها از دست‌های پشت پرده و… صحبت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش درباره تقویت نیمکت استقلال خاطرنشان کرد:

برای تیم بزرگی مثل استقلال محمود فکری باید یک یا حتی دو نفر را به کادرفنی خود اضافه کند. البته در توانمندی کادر فعلی استقلال شکی نیست ولی حضور نفرات جدید می‌تواند کمک حال فکری باشد. در جریان هستم که یکسری فشار‌ها بود که فکری بعضی از مربیان را به اجبار به کادر خود اضافه کند که فکری در این زمینه خوب عمل کرد و حاضر به چنین کاری نشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدحسین حسینی سیدحسین حسینی علی لطیفی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است. 

این در حالی است که برخی رسانه‌ها خبر داده بودند مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود برابر تراکتور استفاده کنند. به همین دلیل آنها امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند.

همانطور که از قبل پیدا بود محرومیت حسینی برای دیدار با تراکتور قطعی خواهد بود و این دروازه‌بان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند استقلال را در این دیدار حساس در تبریز همراهی کند. 


پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که طبق قوانین کمیته انضباطی، محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای شامل نقض حکم نشده و این کمیته تنها از منظر محکومیت مالی سیدحسین حسینی این پرونده را برای تجدیدنظرخواهی به کمیته استیناف ارجاع داده است. بنابراین از آنجایی که محرومیت یک‌جلسه‌ای تعلیقی حسینی قطعی شده بر اساس قوانین، کاپیتان آبی‌ها نمی‌تواند در تبریز در درون چهارچوب دروازه استقلال قرار گرفته و برای اولین بار در این فصل درترکیب تیمش غایب است. 


نکته جالب توجه اما به صحبت‌های یک عضو کمیته استیناف مربوط می‌شود که وی درباره محرومیت قطعی سیدحسین حسینی برای بازی با تراکتور نسبت به این موضوع صحبت‌های مهمی را مطرح کرد. او می‌گوید: «نه فقط در پرونده دروازه‌بان استقلال بلکه در تمامی پرونده‌های تخلف از سوی اهالی فوتبال کشور در صورت نقض حکم مالی از سوی کمیته استیناف، این بدان معنا خواهد بود که کمیته استیناف تمام یا بخشی از تخلف منتسب به بازیکن یا مربی یا... را قبول نداشته و این حکم را در بخش مالی نقض کرده است، اما از آنجایی که قوانین کمیته انضباطی به صراحت بر قطعی بودن محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای پافشاری دارد، بنابراین در صورت بخشش، این اتفاق ابهام‌برانگیز شده و به نوعی آرای کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال را دچار چالش خواهد کرد.» 


همه اینها در حالی هستند که از اردوی استقلال خبر می‌رسد بعد از اینکه محمدرضا خالدآبادی در دیدار تدارکاتی اخیر این تیم در درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت، با دستور کادر فنی تمرینات ویژه و اختصاصی را برای دیدار مقابل تراکتور پشت سر می‌گذارد و اتفاقا این دروازه‌بان از روحیه بالایی برخوردار است. 

دیگر خبرها

  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس