Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران پولادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پنج طرح عمرانی، گردشگری، مسکونی و خدماتی با اعتبار پنج میلیارد تومان طی دهه فجر جاری به بهربرداری می رسد.

وی ادامه داد: مهمترین این طرح ها ساختمان جدید فرمانداری شهرستان است که از سال ۹۴ با اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ۳ طبقه و هر طبقه با ۷۰۰ متر مربع زیربنا افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کلاردشت با اشاره به اینکه از سال 92 فرمانداری شهرستانی در طبقه بالای ساختمان شهرداری دایر بود، تصریح کرد: کار ساخت ساختمان جدید از سال ۹۵ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع آغاز شد.

پولادی خاطر نشان کرد: افتتاح مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای کردیچال، سه طرح اشتغالزایی پرورش گل و گیاه، دفتر خدمات گردشگری و خدماتی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله سایر طرح های افتتاحی در دهه فجر امسال است.

فرماندار کلاردشت همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۵ مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیاد و ۶۵۰ میلیون تومان در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان در این دهه خبر داد.

شهرستان کلاردشت با جمعیتی دست کم  ۵۰ هزار نفر دارای  یک نقطه شهری و ۱۹ نقطه روستایی است.

برچسب‌ها نوشهر افتتاح طرح مازندران کلاردشت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر افتتاح طرح مازندران نوشهر افتتاح طرح مازندران کلاردشت دهه فجر اخبار کنکور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد