Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیشب (یکشنبه) در هفته چهاردهم لیگ والیبال صربستان، تیم نیش میهمان وُیوُدینا بود و با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسید. نیش ست‌های اول و دوم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ به حریف واگذار کرد اما در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۸ صدرنشین لیگ را شکست داد.

بردیا سعادت در این مسابقه ۲۵ امتیاز با حمله، ۳ امتیاز با دفاع روی تور، ‌۳ امتیاز با سرویس و در مجموع ۳۱ امتیاز برای تیم نیش کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیش با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و وُیوُدینا هم با وجود این باخت، همچنان با ۳۲ امتیاز همچنان صدرنشین است.

برچسب‌ها ایرنا والیبال صربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا والیبال صربستان ایرنا والیبال صربستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!

در هفته سی‌وسوم لالیگا اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو میزبان بیلبائو بود و در نهایت با پیروزی مقابل این تیم جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید با پیروزی ۳ بر یک مقابل بیلبائو هم رتبه چهارم خودش در جدول را مستحکم‌تر کرد و هم انتقام شکست مقابل این تیم در کوپا دل ری را گرفت.

شاگردان سیمئونه بازی را خوب شروع کردند و توسط دی‌پائول به گل رسیدند اما درخشش نیکو ویلیامز اجازه نداد روخی بلانکو پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سیمئونه بهتر از والورده کار کرد و در نهایت میزبان به پیروزی قاطع ۳ بر یک دست پیدا کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این بازی اما تحت تأثیر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکومادرید علیه نیکو ویلیامز بود و او با گلزنی و اشاره به رنگ پوستش جواب نژادپرستان را داد. نکته جالب اینکه سران اتلتیکومادرید معتقد بودند رفتارهای وینیسیوس باعث خشم هواداران و شعارهای نژادپرستانه آن‌ها می‌شود و امشب ثابت شد این گزاره فقط یک توجیه است و نژادپرستی با لالیگا عجین شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید