Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور به همراه اعضای هیات دولت صبح امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند .  

 

گزینده سخنان روحانی رییس جمهوری در حرم مطهر امام در پی می آید:

*امام می دانست که قدرت نرم بر قدرت سخت پیروز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*روز ١٢بهمن روزی بود که امام «سرمایه اجتماعی» را به رخ جهان کشید. 

*١٢ بهمن «یوم الخمینی» بود.

*همه از «امام نجف» یا «امام پاریس» سخن می گویند؛ من می خواهم از «امام تهران» سخن بگویم که در سخنرانی خود در بهشت زهرا از عقلانیت و مشروعیت سخن گفت.

*امام در آن سخنرانی گفت، «رژیم شاه عقلانی نیست»؛ گفت، پدران ما نمی توانند برای ما تصمیم بگیرند و... و با همین سخنان راه را برای ما روشن کردند.

*امام گفت نظامی عقلانی است که در راستای رأی مردم و در چارچوب دین باشد.

*تعیین دولت را هم به واسطه اعتماد مردم دانستند که سخن مهمی در فقه سیاسی شیعه است. او به ولایت شرعی اش اتکا نکرد، بلکه گفت، به رأی و پشتوانه مردم دولت تعیین می کنم.

*امام در نطق تاریخی بهشت زهرا بر آرا نسل حاضر تأکید کرد.

*امام در آن نطق بر «قاعده سلطه» تأکید کرد.

*اگر بیش از ٧٠ درصد مردم پای صندوق رأی بیایند منشور امام در ١٢ بهمن ۵٧ محقق شده است

*هرجا مردم را قانع کردیم و هرجا مردم به صحنه آمدند، توانستیم پیروز شویم.

 

تکمیل می شود...

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حسن روحانی سید حسن خمینی حرم مطهر امام جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد