Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درآمد‌های ناشی از پرواز‌های عبوری کشور 55 درصد کاهش داشته است، اما تا پایان سال جاری میلادی به شرایط قبل باز خواهیم گشت.
به گزارش خبرگزاری آریا، سیاوش امیرمکری دیروز در حاشیه مراسم گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر و بهره برداری از 12 طرح فرودگاهی و پروازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود: درآمد ناشی از پرواز‌های عبوری در حال حاضر نسبت به شرایط عادی و پیش از سال 2019، 55 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کاهش پرواز‌های عبوری تا 130 پرواز در روز رسید درحالیکه پیش از شیوع کرونا این رقم 700 تا 800 پرواز در روز بود و امروز این رقم به 400 تا 450 پرواز عبوری در روز رسیده است.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: این کاهش پرواز‌های عبوری موجب کاهش 55 درصدی درآمد شرکت فرودگاه‌ها شده است.
وی تأکید کرد: به مرور شرایط بازگشت به پرواز‌های عادی را تجربه خواهیم کرد و پرواز‌های عبوری افزایش می‌یابد و به رقم پرواز‌های عبوری سال 2019 می‌رسیم. در این زمان روزانه تا 800 پرواز عبوری از فضای کشور مدیریت می‌شد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در حوزه هوایی بیشترین مراقبت‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و سازمان هواپیمایی بالاترین سطح رعایت پروتوکل‌ها را طبق ضوابط ستاد مقابله با کرونا رعایت می‌کند و در شرکت‌های هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌ها و همچنین فرودگاه‌های کشور این موضوع به دقت مراقبت می‌شود.
امیرمکری اضافه کرد: ما در پرواز‌های داخلی، فروش با حداکثر 60 درصد ظرفیت را اعمال کرده‌ایم در حالیکه در پرواز‌های خارجی این موضوع 60 درصد رعایت نمی‌شود همچنین در فرودگاه‌ها همه امکانات لازم را برای فاصله گذاری در دستور کار قرار داده ایم و از ورود افراد به داخل ترمینال این غربالگری آغاز می‌شود تلاش می‌کنیم پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا به دقت رعایت شود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در پرواز‌های خارجی نیز تست PCR انجام می‌شود و کنترل مسافران از نظر ابتلا به بیماری کرونا به دقت انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشت درآمد پرواز مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز های عبوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند