Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:19:41 GMT

وریا، گلزن‌ترین مدافع تاریخ استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۲۸۲

وریا، گلزن‌ترین مدافع تاریخ استقلال

گلزنی در هفته سیزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان باعث شد تا کاپیتان آبی‌ها به یک رکورد ویژه دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه" در حالی که استقلال در مسجدسلیمان در آستانه شکست قرار داشت و مهاجمان آبی‌پوش نتوانسته بودند تیمشان را نجات بدهند، وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز برای چهارمین بار در لیگ بیستم در قامت گلزن حاضر شد و با ضربه سر قفل دروازه نفت را شکست تا این‌چنین شاگردان فکری با دست خالی از مسجدسلیمان بازنگردند و این گلزنی نیز برای خود وریا غفوری هم باعث یک تاریخ‌سازی مهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چرا که غفوری موفق شد سی‌امین گل خود در تاریخ رقابتهای لیگ را به ثمر برساند؛ نکته جالب توجه اینکه او به عنوان مدافع راست استقلال، در حال حاضر برترین گلزن استقلال با به ثمر رساندن چهار گل در لیگ بیستم نیز محسوب می‌شود. کاپیتان استقلال با این تعداد گل همچنین در رده دوم جدول برترین مدافعان گلزن تاریخ لیگ برتر قرار دارد که رکوردی منحصر به فرد برای او محسوب می‌شود.

 

در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ رقابتهای لیگ برتر، سیدمحمد حسینی مدافع پیشین تیم ذوب‌آهن  حضور دارد؛ او بیشتر گل‌هایش در لیگ را در تیم‌های ذوب‌آهن و ابومسلم به ثمر رساند و در مجموع با 35 گل، عنوان برترین مدافع گلزن تاریخ لیگ را به خود اختصاص داده است؛ غفوری با رساندن شمار گل‌هایش به عدد 30، حالا در رده دوم قرار دارد که با توجه به آمادگی و درخشش او در ترکیب استقلال، پیش‌بینی می‌شود بتواند با شکست این رکورد، به صدر جدول برترین مدافعان گلزن تاریخ رقابتهای لیگ برسد.

 

وریا غفوری در مجموع 30 گل لیگ‌برتری خود توانسته 17 گل آن با را پیراهن استقلال و طی پنج فصل حضور در جمع آبی‌پوشان و انجام 104 مسابقه به ثمر برساند؛ البته که غفوری به جز لیگ برتر، در جام حذفی با پنج گل و در لیگ قهرمانان آسیا هم با ثبت سه گل برای استقلال آمار درخشانی نیز دارد. دیگر گل‌های وریا غفوری در لیگ‌برتر با پیراهن تیم‌های مختلف، برای سپاهان (دو گل)، نفت تهران (سه گل)، شهرداری تبریز (سه گل) و پاس همدان (پنج گل) بوده است.

 

کاپیتان استقلال در لیگ بیستم با گلزنی مقابل نفت توانست یک عنوان رکورد ویژه را هم به نام خود کند؛ او حالا با رساندن تعداد گلهایش در استقلال به عدد 17، برترین مدافع گلزن تاریخ این باشگاه در رقابتهای لیگ نیز محسوب می‌شود و توانست از فرزاد مجیدی که 16 گل برای استقلال به ثمر رسانده، عبور کند.

وریا غفوری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال تهران رقابتهای لیگ برترین مدافع گلزن تاریخ وریا غفوری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از جدایی پرماجرایش در تابستان در نیم فصل به پرسپولیس برگشت و با حضور او، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از این تیم جدا شدند تا او تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس باشد.

عیسی در این مدت عملکرد خوبی داشته و روز گذشته مقابل آلومینیوم گل‌های دوم و چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند و می‌توانست باعث صعود تیمش شود که اتفاقاتی غیرمنتظره در اراک رخ داد.

آل کثیر طی ۸ بازی در لیگ برتر ۴ گل به تراکتور، فولاد، ملوان و صنعت نفت آبادان زده و در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و آلومینیوم نیز سه گل زده تا در مجموع هفت گل در این فصل با لباس پرسپولیس زده باشد.

شهاب زاهدی که در حال حاضر در لیگ ژاپن بازی می‌کند ۶ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان زده بود.

عیسی حالا با ادامه روند گلزنی‌هایش می‌تواند برترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر نیز بشود. او برای این ماموریت ۶ بازی حساس را پیش روی خود دارد که این هفته باید در مصافی جذاب مقابل هم‌تیمی‌های سابقش در سپاهان قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم