Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:59:35 GMT

کاروان «آوای انقلاب» در همدان به راه افتاد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۳۳۱

کاروان «آوای انقلاب» در همدان به راه افتاد

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پیش از فرا رسیدن دهه فجر ۳۰ گروه سرود سازماندهی شدند که در محله های مختلف شهر اقدام به اجرای سرود می کنند.

سرهنگ پاسدار وحید خادمی اضافه کرد: آغاز به کار کاروان «آوای انقلاب» اجرای سرود در میدان اصلی شهر همدان همزمان با ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه  ۱۲ بهمن بود سپس این کاروان در نقاط مختلف شهر حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکارگروه بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان همدان گفت: با آغاز دهه مبارک فجر فضا سازی لازم صورت گرفت و در این راستا از ظرفیت تابلو، بیلبورد و تلویزیون های شهری موجود نیز بهره گرفته شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: برگزاری جشن انقلاب در پایگاه های بسیج استان همدان پیش بینی شده است و به مناسبت دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا(س) در هر پایگاه مقاومت یک جشن برگزار می شود.

سرهنگ خادمی ادامه داد: ۲۳۰ نشست بصیرتی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب در مساجد برگزار شده و به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی این نشست ها بعد از نماز و حداکثر به مدت نیم ساعت برگزار می شود.

وی گفت: تداوم نهضت کمک مومنانه در پایگاه های بسیج مورد تاکید است تا بتوان مشکلات مردم را در این برهه حساس گره گشایی کرد.

دبیر کارگروه بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان همدان اظهار داشت: برگزاری ۱۰ یادواره برای شهدای انقلاب، سرکشی به خانواده معظم شهدا، تولید و انتشار کلیپ، عکس و دلنوشته در فضای مجازی از دیگر برنامه های سپاه برای دهه فجر است.

سرهنگ خادمی ادامه داد: شیفت ایثار با محوریت بسیج کارگری در کارخانه ها و واحدهای تولیدی این استان با هدف کمک به تولید کننده اجرا شده با این توضیح که کارگر یک روز بدون دریافت حقوق کار می کند.

وی اضافه کرد: «جهاد علمی» نیز دیگر برنامه سپاه همدان برای دهه فجر است و در این برنامه معلمان اقدام به برگزاری کلاس درس در مساجد یا فضای مجازی و رفع اشکالات دانش آموزان می کنند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان دهه فجر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان دهه فجر اخبار کنکور استان همدان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند