Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه ملوان به اظهارات توهین آمیز ناظر داوری دیدار ملوان و خوشه طلایی اعتراض کرد. بر همین اساس این باشگاه بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

یکشنبه شب و در جلسه هماهنگی پیش از دیدار ملوان و خوشه طلایی به علت رفتارهای دور از انتظار یکی از اهالی کمیته داوران شاهد حواشی ناخوشایندی بودیم که دور از شأن این جایگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه آقای خانبان که بعنوان ناظر داوری در جلسه فوق الذکر حضور داشتند از الفاظی در مورد شهر قهرمان پرور انزلی و مردمان آن استفاده کردند که برای ما جای بسی تأسف داشت. این سخنان دور از ادب و نزاکت (که البته بصورت مستند ثبت و ضبط شده است) که با توهین به شهر انزلی و مردم قهرمان آن و همچنین تهمت به پرسنل و کادر فنی ملوان همراه بود، با واکنش مسئولین محترم و زحمتکش نیروی انتظامی و ترک جلسه توسط آنها به نشانه اعتراض به این ادبیات سخیفانه مواجه شد و همچنین حاشیه بوجود آمده توسط نامبرده باعث تحریک نمایندگان تیم میهمان نیز گردید که امیدواریم این باعث به حاشیه رفتن دیدار نگردد. 

 با توجه به اینکه سیاست جاری باشگاه ملوان، دوری از هرگونه حاشیه و حتی اعتراضات رایج به داوری بوده است و کادرفنی و مدیریت باشگاه ملوان در این دوازده هفته هیچ واکنشی به اشتباهات داوری از خود نشان نداده و خویشتن داری را پیشه کرده‌ اند ، با عنایت به رفتار خارج از عرف ناظر داوری که شاید بر روی ذهنیت گروه داوری مسابقه اثر سوء بگذارد از گروه محترم داوری تقاضامندیم قبل از اینکه این اقدام نابخردانه باعث تضییع حقی گردد با درایت خود این مهم را مدیریت نموده تا هیچ عامل بیرونی در اداره روند بازی تأثیرگذار نباشد. 

ضمنا باشگاه ملوان بندرانزلی با توجه به مدارک و شواهد موجود، حق خود می‌داند که رفتار و الفاظ زننده آقای خانبان را از طریق مراجع قانونی و انضباطی فدراسیون فوتبال کشور پیگیری نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: داوری بیانیه ملوان اعتراض باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 علیرضا پناهیان که روز چهارشنبه 12 اردیبهشت برای سخنرانی در موضوع سیره امام جعفر صادق (ع) به یکی از مساجد تبریز رفته بود، با اعتراض طلاب و روحانیون حاضر در این جلسه مواجه شد. معترضین به دلیل اظهارات جنجالی اخیر او درباره حضرت محمد (ص) و امام علی (ع) با شعار حیدر حیدر اعتراض خود را اعلام کردند که با خنده پناهیان بر روی منبر همراه شد. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!
  • ببینید | اعتراض شدید روحانیون به علیرضا پناهیان با شعار «حیدر حیدر»
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • حالا وقت توافق است
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود