Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور سیاسی وزارت امور خارجه هند در نشست توسعه تجهیزاتی بندر چابهار تصریح کرد: همکاری دولت هند برای توسعه و رونق بندر چابهار را تضمین می کنم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، جیتندر سینگ بیان اینکه بندر چابهار طی یک سال گذشته در ارائه خدمات بسیار مطلوب عمل کرده است، گفت: دولت هند سال گذشته، 75 هزار تن گندم را از طریق بندر چابهار برای مردم افغانستان تأمین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور سیاسی وزارت امور خارجه دولت جمهوری هند با بیان اینکه کشورهای آسیای مرکزی علاقه زیادی به استفاده از بندر چابهار دارند، گفت: بندر چابهار؛ یک بندر ترانزیتی است و ترجیح اقتصادی بسیاری از کشورها برای تجارت دریا برد محسوب می شود.

سینگ با اشاره به تأمین تجهیزات بندری در چابهار توسط شرکت هندی، گفت: پیام معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، مبنی بر تسریع در تأمین تجهیزات را دریافت کرده‌ام، بنابراین برای تأمین جرثقیل‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دو کشور ایران و هند دغدغه ارتقای بندر چابهار را دارند، اظهار داشت: به جز تأمین تجهیزات و حمایت لجستیکی، لازم است با ذی نفعان بندر نیز ارتباط برقرار کنیم؛ بدین جهت تضمین می‌کنم دولت هند برای رونق و موفقیت بندر چابهار، همکاری لازم را با دولت ایران داشته باشد.

مدیرکل امور سیاسی وزارت امور خارجه دولت جمهوری هند خاطرنشان کرد: موفقیت بندر چابهار، موفقیت دو کشور دوست ایران و هند محسوب می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد