Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@10:42:59 GMT

جزئیات سرمایه‌گذاری هندی‌ها در چابهار

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۳۷۴

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از ورود تدریجی تجهیزات بندری در جریان سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیون یورویی هندی‌ها در بندر چابهار خبر داد.

فرهاد منتصر کوهساری در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده هندی‌ها درصدد سرمایه‌گذاری ۸۵ میلیون یورویی در بندر چابهار و در حوزه تجهیزات بندری هستند و امروز دو دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی ۱۴۰ تنی که برای تخلیه کانتینری، کالاهای عمومی، فولاد، چوب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مورد استفاده قرار می‌گیرد در این بندر رونمایی شده و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بیست روز پیش این دو دستگاه جرثقیل به بندر چابهار وارد شد، افزود: دستور خرید دو دستگاه جرثقیل  ١٠٠  تنی موبایل ساحلی دیگر نیز توسط هندی‌ها صادر شده و تا یک ماه دیگر به چابهار وارد می‌شود. همچنین دو دستگاه دیگر نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده وارد خواهند شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: تجهیزات دیگری در حوزه بندری و تخلیه و بارگیری در قرارداد مذکور با هندی‌ها مورد تاکید قرار گرفته است که می‌توان به چهاردستگاه گنتری کرین برای تخلیه کانتینری، شش دستگاه جرثقیل موبایل محوطه ای برای تخلیه بار در محوطه‌های بندری و ۱۴ دستگاه آر تی جی برای چیدمان کانتینر در بنادر اشاره کرد که بر اساس قرارداد وارد کشور شده و در این بنر نصب و رونمایی خواهند شد.

منتصر کوهساری تاکید کرد: در پی مذاکرات صورت گرفته امروز با طرف‌های هندی مقرر شد تا آن‌ها روی گنتری کرین و آر تی جی تمرکز کرده و اولویت‌شان تامین این تجهیزات در وهله نخست باشد. البته ساخت برخی از این دستگاه‌ها ۱۸ ماه طول می‌کشد و هندی‌ها بسته به مدت زمانی که در قرارداد به آن اشاره شده است، اقدام می‌کنند.
(ایسنا)

برچسب ها: فرهاد منتصر کوهساری ، سازمان بنادر و دریانوردی ، آر تی جی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MJZ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی آر تی جی دستگاه جرثقیل دو دستگاه هندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرگز سیستان وبلوچستان، سیل اخیرجنوب استان باعث بوجود آمدن خسارت‌های زیاد به زیر ساخت‌های جاده‌ای شده که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
 در سیل اخیر به زیر ساخت‌های جاده‌ای خسارت‌ها زیادی وارد شده است که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
جدگال رئیس شورای روستای عثمان بازارِ پیرسهراب گفت:در این سیل پل‌های آسیب دیده و جاده‌هایی که از کناره‌ها تخریب شده اند، در بسیاری از روستا‌های بخش پیرسهراب، هنوز بازسازی نشده اند و دست نخورده باقی مانده اند که تردد را برای مردم در این جاده‌ها را سخت کرده است.
وی افزود:نبود شانه خاکی و علایم راهنمایی و رانندگی در دو طرف این جاده‌های روستایی، شرایط رانندگی کردن در شب برای رانندگان پر خطر و‌دشوار کرده است.
سلامی مدیر اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چابهار گفت: سیل اخیر در شهرستان چابهار به زیرساخت‌های جاده‌ای چابهار حدود ۳۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که بخش عمده این خسارت‌های متعلق به جاده‌های فرعی و روستایی است.
مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای چابهار افزود: دلیل اصلی این خسارت‌هایی که در زمان سیلاب به زیرساخت‌های جاده وارد میشود، نبود ابنیه فنی و‌زیرساخت مناسب، در برخی ازمحور‌های فرعی و روستایی، است که باعث مسدود شدن راهها میشود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار