Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی از برپایی نمایشگاه مدافعان انقلاب به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با همت کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت، پایگاه بسیج سردار حاج قاسم سلیمانی و انصارالمهدی مسجد محمد امین(ص) در میدان ابوذر بیرجند خبر داد.

«صادق نوروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با تبریک دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند در ماه های اخیر برنامه‌های مختلفی پیش بینی و برنامه ریزی کرده که به صورت مجازی و حضوری در محل مسجد محمد امین (ص) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند از برگزاری مراسم خاطره گویی با موضوع انقلاب و ختم قرآن در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ثواب تلاوت قرآن کریم به روح شهدا مدافع انقلاب اسلامی هدیه می شود.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه مدافعان انقلاب در پنج محله از سطح شهر بیرجند، تصریح کرد: در همین راستا غرفه فجر سلیمانی ها ویژه کودکان و نوجوانان با همت کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت بیرجند و پایگاه بسیج سردار حاج قاسم سلیمانی و انصارالمهدی مسجد محمد امین(ص) از دوازدهم بهمن ماه در میدان ابوذر به مدت ۱۰ شب بازگشایی شده است که علاقمندان می توانند هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ شب از این غرفه بازدید کنند.

 

نوروزی ادامه داد: جشن محوری شب میلاد حضرت زهرا (س) با رعایت پروتکل‌‎های بهداشتی و با حضور نمازگزاران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد محمد امین(ص) برگزار می‌شود و جوایز به دختران و بانوان شرکت کننده در این جشن که اسامی آنها برگرفته از القاب حضرت زهرا(س) باشد اهدا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «مسجد- نماز- قرآن- همدلی» ویژه دهه فجر، افزود: کودکان و نوجوانان می توانند برای شرکت در این مسابقه آثار خود را تا ۲۰ بهمن ماه به شماره مجازی ۰۹۳۰۹۰۵۵۴۰۱ در پیام رسان سروش و ایتا ارسال نمایند.

 

وی از توزیع ۱۲ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمندان خبر داد و بیان کرد: نمایشگاه پوستری زندگی امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نیز در این ایام الله برپا می شود.

 

نوروزی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی پویش بزرگ «راز سلیمانی» در این ایام الله، گفت: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه پس از مطالعه کتاب مکتب سلیمانی باید جواب صحیح سوالات را تا ۲۲ بهمن ماه به صورت یک کد ده رقمی از چپ به راست به همراه نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۳۰۹۰۵۵۴۰۱ پیامک نمایند. به قید قرعه به پنج نفر جوایز نفیس و هدایای فرهنگی اهدا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت در بیرجند عنوان کرد: جشن محوری شب ۲۲ بهمن ماه همراه با اختتامیه مسابقات کتابخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم و پویش راز سلیمانی نیز همزمان با سالروز افتتاح کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت محمدامین (ص) برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه راز سلیمانی برنامه های دهه فجر کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت هنری سردار مقاومت در بیرجند مسجد محمد امین انقلاب اسلامی برگزار می شود بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)