Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:19:10 GMT

افزایش ۵ درصدی عرضه ورق قلع اندود در فولاد مبارکه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۶۳۷

افزایش ۵ درصدی عرضه ورق قلع اندود در فولاد مبارکه

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: به نظر می‌رسد استفاده شرکت‌های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته بندی های دیگر دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد.

به گزارش ایمنا، محمد تاج میرریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در مورد عرضه ورق قلع اندود به بازار گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ده ماهه سال جاری ۸۸۳۸۰ تن ورق قلع اندود به بازار عرضه نموده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۸۳۷۷۰ تن)، ۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نظر قیمت نیز همواره قیمت ورق قلع اندود داخلی کمتر از قیمت‌های جهانی این محصول بوده است و فولاد مبارکه به منظور حمایت از تولیدکنندگان قوطی‌های بسته بندی مواد غذایی از جمله حلب روغن و قوطی کنسرو و رب گوجه فرنگی، محصولات قلع اندود را همواره با اعتبار اسنادی مدت دار عرضه نموده است.

مدیر فروش داخلی مجتمع فولاد مبارکه با بیان این مطالب گفت: در دو عرضه اخیر فولاد مبارکه، تناژ معامله شده ورق قلع اندود در بورس کالا کمتر از تناژ عرضه بوده است، به طوری که در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۲ فولاد مبارکه ۳۵۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه نمود که ۱۹۵۰ تن از آن معامله شد و در تاریخ ۹۹/۱۱/۶ نیز ۴۵۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه که ۴۱۵۰ تن خریداری گردید. بنابراین به نظر می‌رسد استفاده شرکت‌های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته بندی‌های دیگر دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد، زیرا عرضه این محصول نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و حتی بخشی از تولیدات ورق قلع اندود در انبار شرکت‌های تولیدکننده دپو گردیده است.

کد خبر 472192

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان شرکت فولاد مبارکه گروه فولاد مبارکه مجمع فولاد مبارکه رکورد فولاد مبارکه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی