Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسلم محمودزاده روز دوشنبه به خبرنگاران  افزود: علی فرهنگ خیر نیک‌اندیش در این اقدام خداپسندانه یک پنجم درآمد سالانه حاصل از ۶ دانگ واحد مسکونی خود را وقف کمک به جبهه‌های مقاومت اسلامی و رزمندگان اسلام در هر نقطه از جهان و یک پنجم عواید این وقف را نیز صرف نشر فرهنگ و معارف قرآنی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این واقف یک پنجم عواید حاصل از وقف خانه را برای تامین هزینه‌های بزرگداشت و ترویج غدیر و آیین‌های ایام فاطمیه، یک پنجم را برای تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج آسان جوانان و یک پنجم را برای کمک به ایتام و افراد بی‌بضاعت گذاشته است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشانبا بیان اینکه تولیت این موقوفه با واقف نیکوکار نسل در نسل ادامه خواهد داشت، افزود: این واقف در نیت‌های خیرخواهانه خود افزون بر قرآن و عترت به مشکلات اجتماعی و مباحث اعتقادی سیاسی نیز پرداخته است.

شهرستان کاشان دارای ۲ هزار و ۳۳۴ موقوفه و هشت هزار و ۹۶۰ رقبه وقف شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۶۳۴  هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کاشان وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کاشان وقف سازمان اوقاف و امور خیریه کاشان وقف اخبار کنکور یک پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است