Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، همزمان با ایام‌الله دهه فجر نشست تخصصی هم‌اندیشی استادان دانشکده‌های علوم انسانی و هنر و اعضای هیئت اندیشه‌ورز، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و جمعی از این معاونان دانشگاه با حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در سالن کنفرانس شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست، هدف معاونت علوم انسانی و هنر را تعالی علوم انسانی از طریق توانمندسازی استادان دانشگاه اعلام کرد و دانشگاه آزاد اسلامی یزد را به‌عنوان یک واحد جامع و اثرگذار در این راستا و با ظرفیت بالا و مشارکت حداکثری هیئت اندیشه‌ورز در کشور نام برد.

خسروپناه در ادامه از راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی از جمله خانواده در واحدهای شاخص و پرتوان کشور خبر داد و دانشگاه آزاد اسلامی یزد را یکی از واحدهای شاخص در این مقوله عنوان کرد.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1088380 برچسب‌ها عبدالحسین خسروپناه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دانشکده خانواده تحول در علوم انسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عبدالحسین خسروپناه دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دانشکده خانواده تحول در علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی علوم انسانی و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر صمدزاده با ارائه آماری از میزان شرکت کنندگان در این آزمون ها عنوان کرد: روز پنجشنبه ۸۰۳ زن  در نوبت صبح  در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند.

او گفت: ۲۷نفرنیز  عصر پنج شنبه در رشته هنر ۱۳۶ نفر هم  عصر پنج شنبه در رشته زبانهای خارجی آزمون دادند.

صمد زاده گفت: ۸۹۳  داوطلب صبح جمعه در رشته علوم تجربی  شرکت  کرد ه و به رقابت پرداختند

مجموع داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در واحد سلماس  ۱هزارو ۸۵۹ داوطلب بر آورد شده است

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری