Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد برکناری مظلومی از سرپرستی به جمع بندی رسیده اند و قرار است روز چهارشنبه و در جلسه هیات مدیره تصمیم نهایی را بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور یکی از اوباش معروف تهران در تمرین تیم استقلال و بازخوردهای منفی این حضور باعث شد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد سرپرست باشگاه تجدیدنظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه گفته می شود هنوز باشگاه استقلال در خصوص برکناری پرویز مظلومی به جمع بندی قطعی نرسیده اند ولی گفته می شود همه مسوولان استقلال در خصوص برخورد جدی با عوامل حضور اوباش معروف تهران در تمرین استقلال اتفاق نظر دارند.

در صورتی که در جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره، اعضا در خصوص برکناری به تصمیم نهایی برسند از بین ستار همدانی و سعید رمضانی، یک نفر به عنوان سرپرست استقلال منصوب خواهد شد.

گفته می شود احتمالا یک نفر از کادر فنی هم که دعوت از اوباش معروف تهران توسط او صورت گرفته بود از تیم جدا خواهد شد.

ستار همدانی یک دوره کوتاه بعد از استراماچونی و استعفای جواد زرینچه سرپرست استقلال شد که با انتخاب فرهاد مجیدی کنار رفت تا جای خود را به سعید رمضانی بدهد. رمضانی، داماد م حوم ناصر حجازی هم تا پایان حضور فرهاد مجیدی، سرپرست استقلال بود و مدتی را هم به عنوان معاون ورزشی باشگاه فعالیت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرویز مظلومی ستار همدانی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد