Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، دکتر امیر خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و در خصوص توسعه ورزش های روستایی و بازیهای بومی محلی بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: توجه به مجموع ورزش روستایی با احیای بازیهای بومی محلی، کمک بزرگی به ترویج فرهنگ ها و توسعه اجتماعی در روستاها خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت :  توسعه ورزش همگانی و روستایی در حوزه امنیت اجتماعی تاثیر بسزایی دارد که به مراتب بالاتر از سایر استانها قابل لمس خواهد بود.

استاندار با اشاره به شاخص‌های استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف بیان کرد :  توجه ویژه به حوزه ورزش و جوانان در اهرم برنامه‌ها و جذب اعتبارات ویژه در این حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود : تمام فدراسیون‌های ورزشی باید در خصوص تخصیص اعتبارات و همچنین تجهیزات به استان سیستان و بلوچستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

استاندار بیان کرد : احیای بازیهای بومی محلی که با کمترین امکانات و تجهیزات فراهم خواهد شد به رشد فکری و ذهنی و همچنین انتقال فرهنگ ها کمک خواهد کرد.

خراسانی رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در این دیدار بیان کرد : تلاش خواهیم کرد تا از امکانات و تجهیزات خانه های ورزش روستایی و همچنین زمین چمن های مصنوعی مینی فوتبال بهره‌ وری بیشتری انجام گیرد.

وی افزود : اجرای طرح المپیاد چمن های مصنوعی مینی فوتبال و همچنین خانه‌های ورزش روستایی کمک بزرگی بر توسعه و رشد بازیهای بومی محلی خواهد کرد.

وی گفت : کل استانهای کشور را به شش منطقه تقسیم کرده‌ایم که سیستان و بلوچستان با توجه به توانایی های عظیم در حوزه روستایی به عنوان رئیس منطقه شش کشور انتخاب شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بازیهای بومی محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ در این جشنواره عشایر در ۷ رشته به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر