Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه ملی پوش فوتبال هفت نفره کشورمان گفت: از زمانی که فوتبال هفت نفره از رقابت های پارالمیپک حذف شده، وزارت ورزش به این رشته کم لطف شده و بیشتر به رشته های پارالمپیکی توجه می‌کند.

مسعود ژولیده در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تنزل جایگاه فوتبال هفت نفره در دنیا، اظهارکرد: آخرین باری که فوتبال هفت نفره در پارالمپیک حضور داشت، پاراالمپیک 2016 ریو بود که در آن تیم ایران نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هرچند در رقابت های پارالمپیک ریو، بیشترین تماشاگران مربوط به مسابقات فوتبال هفت نفره بود، اما بنا به دلایلی این رشته را از پاراالمپیک 2020 حذف کردند و کسی هم بصورت جدی برای بازگرداندن آن پیگیری نداشت که همین موضوع باعث شد تا طی سالهای اخیر جایگاه این رشته در دنیا تنزل پیدا کند.

این ملی پوش فوتبال هفت نفره افزود: البته برخی از کشورهای قدرتمند این رشته همچون ایران، اکراین، روسیه، انگلیس و آمریکا درحال رایزنی برای بازگشت این رشته به رقابت های پارالمپیک 2024 هستند که هرچند این اقدام کمی دیر انجام شد، اما امیدواریم به نتیجه برسد.  

وی تاکید کرد: علیرغم جایگاه قدرتمندی که ایران در این رشته در دنیا دارد، اما متاسفانه  مسئولین وزارت ورزش از زمانی که از پارالمپیک خط خورده به این رشته کم لطف شده اند و بیشترین توجه خود را روی رشته های پارالمپیکی گذاشته اند، این درحالی است که ایران در بین کشورهای آسیایی قدرت اول و در رقابت های جهانی نیز در جایگاه دو و سوم این رشته قرار داریم.

ژولیده در ادامه به در پیش بودن رقابت های جهانی پرتغال در نیمه های سال آینده اشاره کرد و گفت: برای حضور در این رقابت ها، اردوها به موقع شروع شده و باتوجه به کادر فنی قوی و بازیکنان قدرتمند، شرایط خوبی پیش رو داریم.  

وی در ادامه بااشاره به شروع اردوهای تیم ملی فوتبال هفت نفره به منظور شرکت در رقابت های جهانی2021 پرتغال، اظهارکرد: از اواخر سال گذشته که اردوهای تیم ملی به خاطر شیوع بیماری کرونا تعطیل شد، تلاش کردم تا تمرینات را به صورت انفرادی ادامه دهم.

این ملی پوش فوتبال هفت نفره گفت: متاسفانه اواخر اردیبهشت بود که به بیماری کرونا دچار شدم و حدود یکی ماهی درگیری این بیماری بودم و عوارض پس از آن هم سبب شد تا حدود دو ماه از تمریناتم عقب بیفتم.

وی افزود: پس از بهبودی از این بیماری باتوجه به اینکه تمامی مجموعه های ورزشی تعطیل بود، تمریناتم را در پارک شرقی کرمانشاه از سر گرفتم تا دوباره آمادگی ام را بدست آورم. در نهایت با شروع اردوهای تیم ملی با حدود 50 تا 60 درصدآمادگی به تمرینات تیم ملی رفتم و خوشبختانه سطح کیفی خوب اردوها عاملی شد تا به 80 درصد از سطح آمادگی قبلی ام برسم.

ژولیده بااشاره به دعوت از 10 فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره، گفت: فکر می کنم با پتانسیل های خوبی که در رشته فوتبال هفت نفره داریم، کرمانشاه می تواند دو تیم در این رشته داشته باشد.  

وی افزود: معقتدم حداقل پنج تا شش نفر دیگر از فوتبالیست های کرمانشاهی هم می توانستند به این اردوها دعوت شوند،  اما بخاطر برخی مسائل و زیاد بودن دعوتی ها از کرمانشاه این کار صورت نگرفت.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال هفت نفره كرمانشاه استانی ورزشی فوتبال هفت نفره تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به پایین بودن قدرت رقابت محصولات صادراتی استان هرمزگان گفت: نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند و سعی کنند چالش‌های موجود در بخش‌های بسته‌بندی، ارائه، بازاریابی و ... در حوزه صادرات برطرف کنند تا محصولات استان هرمزگان رقیب جدی محصولات کشورهای خارجی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نخبگان و سرمایه‌گذاران را دو بال پیشرفت کشور دانست و عنوان کرد: دولت سیزدهم به واسطه اهمیت علم و دانش در کنار مجوزهایی که برای سرمایه‌گذاران صادر می‌شود، حضور نخبگان و پژوهشگران جوان را به عنوان شرط تحقق مجوزها قرار دهند؛ تا صاحبان صنایع و معادن از حضور نخگبان در مجموعه خودشان به صورت جدی و نه به صورت نمادین استفاده کنند.

وی که امروز (یازدهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره اختراعات دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، سخن می‌گفت با اشاره به روز ملی خلیج‌فارس، اظهار کرد: استقلال، امنیت و راهبرد امنیتی ایران عزیز امروز در پرتوی نام بزرگ خلیج‌فارس شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جامعه نخبگانی گفت: امروز هم اگر می‌بینید کشور ما در عرصه‌های علمی دارای جایگاه خوبی  است به خاطر حمایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف خطاب به مسئولان مختلف کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که در سطح جهان رتبه ۱۶ عرصه تحقیقات و پژوهش را داریم، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه جایگاه اول تحقیقات و پژوهش را دارد اما این مهم کشور را قانع و راضی نمی‌کند؛ بلکه تلاش نخبگان باید به‌گونه‌ای باشد که این تحقیقات و پژوهش به سمت تولید ثروت برود.

حجت‌الاسلام والسلمین عبادی‌زاده، عنوان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان را باید به صورت هدفمند و متناسب با نیاز و ظرفیت‌های منطقه توسعه داد و دولت باید در این مسیر حمایت ویژه را در دستور کار قرار دهد.

وی ضمن طرح ایده راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در دل شهرک‌های صنعتی هرمزگان، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید به صورت جدی برای رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان اهتمام داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه‌ها وجشنواره‌های موضوعی اختراعات در سال‌های آینده، تصریح کرد: جشنواره‌های تجاری‌سازی پژوهش و فناوری به صورت سالیانه و مستمر در استان هرمزگان برگزار شود تا صاحبان ثروت و ایده در کنار یکدیگر اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس