Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@12:31:14 GMT

انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۹۶۹

انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار است

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار سیاسی، فرهنگی، دینی و نظامی است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام را در آستانه جهانی شدن قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «ستار علیزاده» امروز(۱۳ بهمن) در مراسم بزرگداشت دهه فجر در جمع افسران مرکز آموزش تخصص های دریای باقرالعلوم (ع) رشت که روز گذشته( یکشنبه، 12 بهمن) در مسجد حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه) این مرکز برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، قرآنی و الهی و مردمی و استکبار ستیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: دینی ترین، عزت آفرترین، باشکوه ترین و مردمی ترین انقلاب عصر به واسطه رهبر دینی و قرآنی و فقیه جامع الشرایط، در ایران به ثمر رسید.

 

وی اعلام کرد: اکنون در دورانی زندگی می کنیم که دوران حیات مجدد اسلام و قرآن است.

 

علیزاده هم عصر بودن با انقلاب اسلامی ایران را یک توفیق الهی دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران در آستانه جهانی شدن اسلام قرار داریم و نشانه آن در اربعین حسینی و غلبه اسلام بر اندیشه ها و مکاتب بشری دیده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث شد فرهنگ و دین ما به عنوان پرطرفدارترین مکتب در جهان مطرح شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اذعان داشت: ایران اسلامی با وجود همه دشمنی ها و بدخواهی ها، در اوج اقتدار سیاسی و فرهنگی و دینی و نظامی است.

 

وی یادآور شد: ایران اسلامی پس از موفقیت در جنگ مستقیم و سخت، جنگ نیابتی را شکست داد و سنگر مقابله با دشمن را صدها کیلومتر از مرزهای خود دور کرد.

 

علیزاده تاکید کرد: مدعی حقیقی و عقلانی جریان انقلابی هستیم که زمینه ساز ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است.

 

وی با بیان اینکه شکر نعمت رهایی از طاغوت و استکبار جهانی، بزرگداشت این ایام الله است گفت: رمز تدوام پیروزی، تلاش توام با صبر و مقاومت در برابر دشمنان اسلام است.

 

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ایران، آخرین پله رسیدن به موعود است که اولیا و پیامبران الهی وعده داده اند.

 

 

 

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز آموزش های تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت پیروزی انقلاب 22 بهمن مدیرکل اوقاف گیلان انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند