Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:42:11 GMT

از سایت جدید شبکه یک سیما رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۸۹۹۰

از سایت جدید شبکه یک سیما رونمایی شد

همزمان با سالگرد بازگشت تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و آغاز دهه مبارک فجر، از پایگاه جدید اطلاع رسانی شبکه یک سیما رونمایی شد.

به گزارش برنا، این سایت با طراحی گرافیکی جدید، امکان دسترسی آسان مخاطبان به بخش های مختلف از جمله جدول پخش، تماشای زنده برنامه های در حال پخش و برنامه های پخش شده از شبکه و قطعات کوتاه برنامه ها را فراهم آورده و با هدف سهولت دسترسی بینندگان به آخرین اطلاعات، اخبار برنامه ها، تولیدات و رویدادهای شبکه یک سیما، در دسترس بینندگان عزیز شبکه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایگاه جدید شبکه یک سیما به آدرس www.tv1.ir ، جداول پخش روزانه و لحظه ای برنامه ها برای دسترسی سریع تر و انتخاب برنامه های دلخواه در صفحه اصلی قرار گرفته و قطعات کوتاهی از برنامه های پخش شده با دسته بندی در بخش های اجتماعی و خانواده، معارف اسلامی، دانش و اقتصاد، مسابقات، ورزشی، سریال، مستند و نماهنگ در صفحه اصلی برنامه در دسترس است و با انتخاب هر برنامه، سایر قسمت های آن و برنامه های مشابه به شما نمایش داده می شود و امکان ثبت نظرات و پیشنهادات شما در همه بخش ها وجود دارد، ضمن آنکه امکان جستجوی مطالب و برنامه های مورد نظر نیز در سایت پیش بینی شده است.

سایت جدید شبکه یک سیما با همکاری روابط عمومی و واحد گرافیک این شبکه و واحد رسانه های نوین سیما طراحی و راه اندازی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما شبکه یک سیما برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما