Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:46:19 GMT

شتاب پیشرفت هرمز به همت بنیاد برکت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۹۱۰۱

شتاب پیشرفت هرمز به همت بنیاد برکت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هشتمین جلسه ستاد راهبردی طرح پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز با حضور امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت و فریدون همتی استاندار هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار شد. در این جلسه، مسائل و مشکلات موجود در طرح پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز جهت تسریع در انجام پروژه‌های پیش‌بینی شده مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد برکت در این جلسه با اشاره به اقدامات این بنیاد در جزیره هرمز گفت: مراسم بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با برگزاری رویدادهای فرهنگی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در هرمز برگزار می‌شود.

امیرحسین مدنی از آغاز فاز دوم ساخت رینگ جزیره هرمز خبر داد و افزود: عملیات اجرایی فاز اول این رینگ فاز به طول 10 کیلومتر شامل 7 متر عرض سواره‌رو، یک و نیم متر عرض دوچرخه‌رو بتن رنگی و دو و نیم متر پیاده‌روی مفروش به کف‌پوش بتنی و سیستم روشنایی سراسر مسیر به پایان رسیده است.

 

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از 222 میلیارد ریالی این بنیاد در حوزه‌های اشتغال‌زایی، عمرانی و زیربنایی در هرمز تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و عمرانی بنیاد، مهاجرت معکوس را در جزیره هرمز رقم زده و باعث بازگشت یک‌هزار نفر از اهالی این جزیره شده است.

مدنی تصریح کرد: راه‌اندازی 244 طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت باعث ایجاد بیش از 730 فرصت شغلی در هرمز شده است.

وی تاکید کرد: باید با توجه به درخواست‌های مردمی نسبت به تسهیل دسترسی به ساحل مفنغ، اقدامات لازم بر اساس رعایت مولفه‌های زیست محیطی و بررسی‌های کارشناسی انجام گیرد.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به ساخت 30 غرفه صنایع دستی در جزیره هرمز خاطرنشان کرد: این غرفه‌های عرضه صنایع دستی با مشارکت بنیاد برکت در محدوده قلعه پرتغالی‌ها احداث خواهد شد.

 

مدنی با تاکید بر طرح توسعه شبکه آب هرمز عنوان کرد: تمامی تعهدات مربوط به بنیاد برکت در این طرح برای افزایش ظرفیت آب شیرین‌کن پرداخت شده است و امیدواریم تمامی مخازن این طرح تا اسفندماه سال جاری آماده بهره‌برداری ‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت همچنین اظهار امیدواری کرد مسکن مهر هرمز هر چه زودتر تعیین تکلیف و ساخت آن با مشارکت بنیاد آغاز شود.

گفتنی است، در هشتمین نشست ستاد راهبری طرح پیشرفت هرمز بر تسریع در روند اجرایی پروژه‌های مهم این جزیره تاکید شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه هرمز جزایر هرمزگان مدیرعامل بنیاد برکت جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد

آفتاب‌‌نیوز :

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت