Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:10:53 GMT

حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۹۱۰۴

حریف استقلال با مربی جدیدش هم امتیازی کسب نکرده است!

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی روز جمعه به مصاف هم می‌روند و این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حائز اهمیت است. از یک سو آبی پوشان در صدر جدول قرار دارند و فاصله آنها با تیم‌های تعقیب کننده به حداقل رسیده و شاگردان فکری برای حفظ این موقعیت ناچار به کسب پیروزی هستند؛ و از سوی دیگر تیم نساجی با نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر کسب کرده، به تازگی به جمع دو تیم پایین جدول سقوط کرده و برای فرار از این شرایط به امتیازات این بازی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران نساجی به تازگی وحید فاضلی سرمربی قبلی خود را برکنار کرده و مسئولیت تیم شان را به مجید جلالی سپرده‌اند، هنوز با جلالی امتیازی به دست نیاورده‌اند.

آخرین امتیازی که نساجی در لیگ برتر گرفت، دیدار مربوط به هفته نهم مقابل ماشین سازی در قائم شهر بود. این بازی که آخرین حضور فاضلی روی نیمکت نساجی به عنوان سرمربی بود، روز ۲۶ دی برگزار شد و تک امتیازی که سرخ پوشان مازندران در آن بازی گرفتند، آخرین امتیازشان تا امروز است.

یک روز بعد از این بازی مجید جلالی در نقش سرمربی مسئولیت فنی نساجی را بر عهده گرفت و در دو بازی اخیر روی نیمکت این تیم نشست. نساجی در نخستین حضور جلالی اول بهمن مقابل شهرخودرو به میدان رفت و تن به شکست یک بر صفر داد و سپس در خانه مقابل تیم ذوب آهن در حالی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ذوب آهن شکست خورد که اولاً سبزپوشان اصفهان از تیم‌های پایین جدولی بودند که تا قبل از آن بازی پیروزی را تجربه نکرده بودند؛ و دوماً تیم میهمان بیشتر از یک نیمه با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

دیدار استقلال و نساجی سومین تجربه مربیگری جلالی در نساجی است و او هنوز طعم امتیاز با سرخ پوشان را نچشیده است. نساجی هم از ۴ بازی آخر خود مقابل ماشین سازی، پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو و ذوب آهن تنها یک امتیاز بابت مساوی برابر ماشین سازی دارد. این آمارها نشان از وخامت اوضاع در تیم نساجی دارد و می‌تواند مسائل انگیزشی این تیم را برای کسب امتیاز مقابل استقلال افزایش دهد.

دیدار آبی پوشان تهران و سرخ پوشان مازندران از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۷ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 5135884

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال ایران مجید جلالی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ووشو فدراسیون ووشو فدراسیون کشتی لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا شهاب زاهدی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

در شبی که ستاره لهستانی بارسلونا خوش درخشید، آبی‌واناری‌های کاتالونیا مقابل حریف سرسخت خود موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش مشرق، در تنها بازی باقیمانده از هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو مونتجوئیک، تیم فوتبال بارسلونا پذیرای والنسیا بود و موفق شد حریف سرسخت خود را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو بردارد.

بارسلونا اگرچه زودتر به گل رسیده و در دقیقه ۲۲ توسط فرمیو لوپس دروازه والنسیا را باز کرد، اما برتری‌اش خیلی دوام نداشت، چرا که تنها پنج دقیقه بعد اوگو دورو گل تساوی را برای تیم میهمان به ثمر رساند. اوضاع بارسلونا در دقیقه ۳۸ با تقدیم یک پنالتی به حریف توسط رونالد آرائوخو بدتر هم شد، پنالتی که پپلو آن را به گل دوم خفاش‌ها تبدیل کرد. جریان بازی اما بر وفق مراد والنسیا هم نماند و این تیم در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان خود گیورگی مامارداشویلی را به دلیل استفاده کردن از دست خود برای دفع توپ خارج از محوطه جریمه و دریافت کارت قرمز مستقیم داور، از دست داد.

برتری عددی در نیمه دوم به کمک بارسایی‌ها آمد و تنها چهار دقیقه پس از شروع مجدد بازی، لواندوفسکی دومین گل این تیم را به ثمر رساند. تا دقیقه ۸۲ همه چیز برابر بود تا اینکه لواندوفسکی با پاس رونالد آرائوخو دبل کرد و تیمش را دوباره پیش انداخت. ستاره لهستانی اما به دبل قناعت نکرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با زدن گلی دیگر هت‌تریک و خیال تیمش و هواداران آن از بابت کسب تمام امتیازات را آسوده کرد.

به این ترتیب بیست‌ودومین پیروزی بارسلونا رقم خورد و این تیم ۷۳ امتیازی شد تا فاصله‌اش با رئال مادرید صدرنشین را دوباره به ۱۱ امتیاز برساند و رده دوم را هم از جیرونای ۷۱ امتیازی پس بگیرد.

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)