Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان یزد با اشاره به اقدامات ارزشمند دفاتر تسهیلگری در محلات، گفت:گزارشات ارائه شده نشان از پیگیری‌ها و مطالعات قابل توجه برای حل مشکلات دارد.

او افزود: دفاتر تسهیلگری یزد فراتر از وظایف و مسئولیت‌های این دفاتر در سراسر کشور گام برداشته اند که از این رو اقدامات آن‌ها قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی با اشاره به برخی مشکلات و دغدغه‌های موجود در محلات حاشیه نشین و کمتر برخوردار یزد، خاطرنشان کرد: مسائل و موضوعات موجود در محلات مذکور به عنوان دغدغه در دستگاه‌های مرتبط در حال پیگیری بوده و در کنار اقدامات و فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی، اقدامات ارزشمند نرم افزاری توسط دفاتر تسهیلگری اجرا شده است.

مقام ارشد اجرایی در استان یزد ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی ارتباط مستقیم و جدی با دفاتر تسهیلگری برقرار کنند چرا که این دفاتر می‌توانند کمک شایانی به حضور دستگاه‌ها در محلات و مدیریت بهتر مسائل کنند.

طالبی در ادامه با بیان اینکه شهر یزد در مقایسه با بعضی از شهر‌های بزرگ درگیر حاشیه نشینی، متفاوت و قابل مدیریت است، تصریح کرد: خوشبختانه در محلات حاشیه‌ای یزد، بستر لازم برای اقدامات اثر بخش فراهم بوده و ساکنین نیز پذیرای فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف هستند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار داریم دفاتر تسهیلگری و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مرتبط به صورت جدی و با نگاهی وسیع، مسائل مربوط به این مناطق را پیگیری کرده تا با بهبود شرایط آنها، دیگر به عنوان "مناطق حاشیه نشین" شناخته نشود.

طالبی ادامه داد: برنامه‌های عنوان شده در جلسه باید به صورت جدی و سریع مورد پیگیری قرار گیرد تا مردم نتیجه این اقدامات را مشاهده کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: در سایر محلات نیز علاوه بر اقدامات و فعالیت‌هایی که در راستای بهبود شرایط انجام می‌شود، باید کار‌های بزرگ و شاخصی را جهت ارتقاء محله و شرایط زیست ساکنان در دستور کار فعالیت‌های استانی قرار دهیم.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه نشینی کارگروه مشترک دفاتر تسهیلگری فعالیت ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است