Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کریمی با بیان اینکه پس از رفع مصدومیتش شرایط خیلی خوبی دارد، گفت: پیش از این تمرینات بدنسازی را انجام می‌دادم و از لحاظ بدنی خوب بودم اما با توجه به اینکه تمرینات کشتی را انجام نداده بودم کمی عقب افتادم که در چند مرحله اردوی برگزار شده، این عقب افتادگی را جبران کردم و رفته رفته هم بهتر می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد حضورش در وزن ۹۷ کیلوگرم گفت: قصد داشتم در انتخابی تیم ملی برای حضور در صربستان، شرکت کنم که با نظر دکتر کیهانی ریسک نکردم و از حضور در این رقابت‌ها منصرف شدم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان تصریح کرد: با نظر کادر فنی قرار است در رقابت‌های بین المللی پلیکونه ایتالیا شرکت کنم و با توجه به اینکه این رقابت‌ها رنکینگ جهانی ۲۰۲۱ است، به احتمال زیاد کشتی گیران خوبی در آن شرکت می‌کنند و می‌توانم در این مسابقات خود را محک خوبی بزنم.

وی با بیان اینکه خودش را به جمع مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم اضافه کرده، گفت: با توجه به تجربیاتی که دارم و با تلاشی که انجام می‌دهم تصمیمم کسب دوبنده تیم ملی است.

کریمی ادامه داد: هدفم کسب مدال در المپیک توکیو است و برای کسب دوبنده تیم ملی و احقاق این هدف می جنگم.

وی با بیان اینکه انگیزه و روحیه خوبی برای تمرین کردن در اردوها دارد گفت: کشتی گیری می‌تواند راهی المپیک شود که خودش را به همه از جمله مدعیان و کادر فنی ثابت کند و باید بر تمامی حریفان داخلی خود غلبه کند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می‌دهیم و شرایط اردویی به لحاظ تغذیه، اسکان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوب است و در این ۶ ماه باقی مانده تا المپیک باید بدون توجه به حاشیه‌ها و در آرامش به کار خود ادامه دهیم.

کد خبر 5136006 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا کریمی کشتی آزاد اردوی تدارکاتی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ووشو فدراسیون ووشو فدراسیون کشتی لیگ برتر بسکتبال ویروس کرونا شهاب زاهدی تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود

دیوید تیلور رقیب اصلی حسن یزدانی بعداز دو شکست پیاپی مقابل هموطن خود در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا، از کشتی خداحافظی خواهد کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران حرفه‌ای کشتی این کشتی‌گیر پرافتخار باشد که پنج طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکرا‌‌ت‌شان را شروع کردند. این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کایل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست تاریخی حسن یزدانی به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را بعداز باخت به پادشاه ایرانی کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک مقابل آرون بروکس شکست خورد. او دو کشتی را ظرف پنج ساعت به بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازماند. 

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد