Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@15:03:46 GMT

3 نمونه مثبت دوپینگ در لیگ کشتی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۶۹۵۰۴

تعداد نمونه‌های مثبت دوپینگ لیگ کشتی، در حالی که هنوز پاسخ برخی از نمونه‌ها نیامده است، به ۳ نفر رسید.

در جریان برگزاری مسابقات جهانی 2019 نورسلطان، علیرضا دبیر و نناد لالوویچ دقایقی با هم گفت‌وگو داشتند. در این دیدار، رئیس اتحادیه جهانی از رئیس فدراسیون کشتی ایران خواست که در زمینه مبارزه با دوپینگ فعالیت بیشتری صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، در همین راستا تلاش شد که در تمام مسابقات برگزار شده بعد از رقابت‌های جهانی نورسلطان از کشتی‌گیران تست دوپینگ گرفته شود و برای هر مسابقه فدراسیون از نادو خواست که نمونه‌گیری انجام شود.

هر چند از اسفندماه سال گذشته که اردوها و سالن‌های کشتی تعطیل شدند، صرفا رقابت‌های لیگ و یک انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان انجام شده، اما نادو در هر دو رقابت حضور داشته و گفته شد بیش از 30 کشتی‌گیر تست دوپینگ داده‌اند.

در حالی که پیش از این در مورد مثبت بودن یکی از تست‌ها اطلاع‌رسانی صورت گرفت، اما اکنون گفته می‌شود تعداد نمونه‌های مثبت دوپینگ کشتی سه نفر است که دو مورد آن مربوط به کشتی آزاد و یکی مربوط به کشتی فرنگی است. هیچ کدام از نفرات جزو مدعیان اصلی دوبنده تیم ملی نیستند.

هنوز نتیجه همه نمونه‌های گرفته شده اخیر اعلام نشده و این احتمال وجود دارد که تعداد تست‌های مثبت باز هم بیشتر شود.

اخبار داغ 

علی انصاریان به هوش آمد و سراغ مهرداد میناوند را گرفت روایت یک شاهد عینی از شایعه درگیری در اردوی استقلال تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! قرارداد لیونل مسی با بارسلونا لو رفت؛ سنگین ترین رقم قرارداد تاریخ ورزش! لیونل مسی از روزنامه ال موندو شکایت می کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها

پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که شناخت حمید مطهری سرمربی تراکتور از آبی‌پوشان در دیدار فردا به سرخپوشان تبریزی کمک خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل استقلال با تراکتور در تبریز گفت: این یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند نقش مهمی در قهرمانی استقلال در این فصل داشته باشد و البته نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان هم مهم است. بازی‌های تراکتور و استقلال معمولاً از لحاظ فنی بازی‌های خوبی بوده و این بار بحث امتیاز گرفتن برای استقلال بسیار مهم است.

طی شدن 80 درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

 

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: شرایط تراکتور هم بعد از آمدن حمید مطهری متفاوت شده است. البته این مربی برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد، ولی مسئله مثبت برای تراکتور این است که مطهری به خوبی استقلال را می‌شناسد. حالا باید دید در زمین مسابقه چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است، تأکید کرد: هر دو تیم شانس برد دارند، ولی اگر بازی در تهران برگزار می‌شد قطعاً شانس استقلال را بیشتر می‌دانستم. بازی در زمین تراکتور و برابر هواداران این تیم سخت است، ولی استقلال شرایط روحی خوبی دارد. از طرفی سرنوشت قهرمانی استقلال هم دست خودش است و اعضای تیم می‌دانند که از بازی‌های باقیمانده از جمله بازی مقابل تراکتور چه می‌خواهند.

فریبا راجع به اینکه تراکتور در دو فصل اخیر در اکثر بازی‌های بزرگ، نتایج خوبی برابر رقیبان مستقیمش نگرفته است، تصریح کرد: به هر حال این آمار دروغ نیست و تراکتوری‌ها باید خودشان کالبدشکافی کنند که چرا در بازی‌های بزرگ نتایح خوبی نگرفته‌اند. شاید آنها از لحاظ روحی آماده چنین بازی‌هایی نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه شانس قهرمانی این تیم بیشتر است یا پرسپولیس، اظهار داشت: استقلال یک امتیاز بیشتر دارد و با همین دست فرمان جلو برود، قهرمان خواهد شد. اگر استقلال نتیجه بگیرد نتایج دیگر تیم‌ها مهم نیست، در شرایط فعلی شانس قهرمانی استقلال بیشتر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین