Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر گفت: دوران انقلاب اسلامی دوران رویش های شعر و شاعری در حوزه اهل بیت(ع) است و تمامی متون و محتوای تولید شده در عرصه مدح اهل بیت و قیام سیدالشهدا(ع) تا قبل از پیروری انقلاب با محتوای تولید شده بعد از انقلاب برابری می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن صابر» در محفل شاعران و ذاکران آئینی و انقلابی که همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) و ولادت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  به همت محفل ادبی رواق ادب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و با همکاری سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی برگزار شد؛ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت: جامعه مداحان استان باعث افتخار خراسان رضوی در سطح کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه بسیج مداحان سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با اشاره به جایگاه و اثر بخشی شعر در جامعه بیان کرد: بخشی از گفتمان اسلام و شیعه و انقلاب اسلامی، برگرفته از شعر و متون ادبی شاعران وادبای کشور است.

 

وی دوران انقلاب اسلامی را دوران رویش های شعرو شاعری در حوزه اهل بیت(ع) عنوان کرد و ادامه داد: تمامی متون و محتوای تولید شده در عرصه مدح اهل بیت و قیام سیدالشهدا(ع) تا قبل از پیروری انقلاب با محتوای تولید شده بعد از انقلاب برابری می کند.

 

صابر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب تولید محتوا با موضوع مکتب سردار سلیمانی و انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد.

 

در ادامه محمدجواد غفورزاده(شفق) شاعر نام آشنای خراسانی نیز در این مراسم از حضور در جمعی شاعرانه در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) ابراز خرسندی کرد و اشعاری با موضوعات میلاد حضرت زهرا(س)،انقلاب اسلامی و جایگاه کتاب و کتابخوانی قرائت کرد.

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی خراسان رضوی پیروزی انقلاب اسلامی اهل بیت ع محتوای تولید شده انقلاب اسلامی خراسان رضوی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، گفت: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه هیئت مدیره دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در صحنه رویارویی تمدنی انقلاب با استکبار، زن و خانواده یکی از موضوعات کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع صاحب‌نظر هستیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مسئله زن با نگاه جامع نقش فعال دارد و این موضوع از لبه‌های تمدنی دنیای جدید است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مبانی انقلاب اسلامی دارای منطق است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دانشگاهی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند یک هویت تمدنی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه نیز وظیفه حساسی دارند، تصریح کرد: سامانه اخلاقی، علمی و تربیتی این دانشگاه باید در سطح کشور الگو باشد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، افزود: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید به روز نگه داشته شود، بیان کرد: باتوجه به سندی که نوشته شده است، این دانشگاه باید به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید در مرزهای اثرگذاری حرکت شود، اظهار داشت: موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، نانو و ژنتیک جزو موضوعات اصلی آینده هستند که باید از امروز به آن‌ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه هویت زن مسلمان مدنظر است، بیان کرد: برای این موضوع باید اقدامات مطالعاتی از این جنس دیده شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نهایت است، تصریح کرد: فکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های دنیا اگر به درستی بیان شود، حامیان بسیاری دارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد