Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از  مهر، موسسه دموکراسی و حقوق بشر خلیج فارس طوماری را منتشر کرده و خواستار توقف فروش تسلیحات استرالیا به عربستان و امارات شد.

تهیه این طومار موجب شده تا احتمال اتخاذ این تصمیم از سوی دولت مرکزی کانبرا افزایش بیابد.   این مؤسسه به دلیل هدف قرار دادن غیرنظامیان و جنایات جنگی نظامیان عربستان و امارات در یمن خواستار توقف فروش سلاح توسط استرالیا به آنها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در یک هفته اخیر آمریکا و ایتالیا صادرات سلاح به عربستان و امارات را متوقف کرده‌اند.   در متن این طومار آمده است که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و امارات، غیرنظامیان و مناطق مسکونی و همچنین تأسیسات حیاتی یمن را هدف حملات خود قرار می‌دهد و این حملات منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار غیرنظامی، زن و کودک شده است.   این مؤسسه در ادامه تأکید کرد: محاصره تمامی بنادر یمن منجر به بدترین فاجعه انسانی در جهان شده است و ۸۰ درصد جمعیت این کشور اکنون نیازمند کمک‌های بشردوستانه هستند.   در ادامه این طومار آمده است: موسسه دموکراسی و حقوق بشر خلیج فارس بخشی از ائتلاف استرالیا برای کنترل تسلیحات است که از سال ۲۰۱۹ خواستار توقف فروش سلاح به عربستان و امارات شده و اکنون به دلیل جنایت این دو کشور در یمن از دولت استرالیا می‌خواهد که خواسته‌های زیر را عملی کند:   ۱- توقف فروش تسلیحات استرالیا به عربستان و امارات
۲- فشار بر عربستان و امارات برای لغو محاصره تمامی بنادر یمن
۳- تشویق هم‌پیمانان برای تسریع در روند بازسازی یمن
۴- ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه برای ملت یمن

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استرالیا سلاح عربستان عربستان و امارات توقف فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۶۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا

هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی تحصن و تظاهرات کردند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود