Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد:ساخت مقبره شهدای گمنام پارک کوهستان در سه فاز تعریف شده و فاز اول، شامل راه دسترسی و پله و مسیر سواره‌رو و روشنایی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان به پایان رسیده است.

او گفت: در فاز دوم نیز ساخت اسکلت المان مقبره با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان انجام خواهد شد که تاکنون ساخت آن ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان، تعهدات شهرداری سمنان در این دو فاز تعریف شده و سایر فعالیت‌ها قرار است توسط هیأت امنای مقبره، سپاه و میراث فرهنگی انجام شود.

ادامه کار در سال ۱۴۰۰

رئیس هیأت امنای مقبره شهدای گمنام پارک کوهستان هم به فارس گفت: بعد از اتمام اسکلت که توسط شهرداری در حال انجام است، میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه و شهرک‌های صنعتی باید پای کار آمده و سایر کارها از طریق آنها انجام شود.

چتری پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۳۰ درصد اعلام و تصریح کرد: نصب گنبد، کاشی‌کاری، آجرکاری و به‌صورت کلی نماسازی فعالیت‌هایی است که در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد؛ اما فضاسازی شامل فضای سبز و درختکاری پروسه زمان‌بری خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با اتمام ساخت مقبره، شهر سمنان دارای یک فضای فرهنگی، مذهبی و تفریحی شود.

مساحت سایت و محوطه مقبره شهدای گمنام ۵۵۰ مترمربع است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی شهرداری شهرداری سمنان شهدای گمنام مقبره شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران

پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در بام ایران همزمان با آغاز ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت از سوی خادم‌یاران رضوی چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درمی‌آید.

آیین به اهتزاز درآوردن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد و در جوار مزار شهدای گمنام روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ساعت ۰۸:۰۰ صبح با حضور مردم ولایت‌مدار استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

پرچم حضرت ابوالفضل العباس (ع) در شهرکرد برافراشته شد + تصاویر

شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهرکرد، کانون خدمت رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام تپه نورالشهدا و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در برگزاری آیین اهتزاز پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در تپه نورالشهدای شهرکرد مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری شبستان چهارمحال و بختیاری

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر