Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح ۷۲۴ پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در استان همزمان با ایام الله دهه فجر گفت: اعتبار اختصاص یافته برای بهره‌برداری و تکمیل این پروژه‌ها ۳۹ هزار و ۹۴۷ میلیارد ریال است.

او با بیان اینکه از این میزان ۱۰ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ویژه ۲۷۸ پروژه عمرانی در استان خوزستان هزینه شد، افزود: مبلغ یک هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی ویژه ۱۳۹ پروژه در استان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی با بیان اینکه علاوه بر این نیز مبلغ ۲۷ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال از دیگر منابع اعتباری برای و ایجاد و بهره‌برداری ۳۰۷ پروژه استان خوزستان هزینه شده، اظهار داشت: در هدف گذاری‌های صورت گرفته برای خدمت رسانی دولت به مناطق محروم، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای صورت گرفت، به‌همین منظور در ایام الله دهه فجر امسال تعداد ۳۴۸ پروژه در حوزه روستایی استان به بهره‌برداری می‌رسند و ۳۷۶ پروژه دیگر در حوزه شهری استان افتتاح می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اشتغالزایی بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۶۵ نفر را درپی دارد، ادامه داد: به لحاظ ضرورت توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان خوزستان، بخش مهمی از رویکرد پروژه‌های احداث شده در استان خوزستان مربوط به امکانات، تجهیزات و فضا‌های بیمارستانی است.

او تصریح کرد: بیمارستان الوار گرمسیری، بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی باغملک، ایجاد بلوک‌های B و C بیمارستان، ولی عصر بهبهان و بخش‌های بستری بیمارستان بستان از جمله این پروژه‌ها هستند، همچنین سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای راه‌اندازی طرح پرورش ماهی خاویاری در شهرستان اندیمشک و ترمیم و بهسازی سیل بند‌های رودخانه دز از دیگر پروژه‌های شاخص استان خوزستان محسوب می‌شوند.

استاندار خوزستان افزود: اصلاح و بهینه سازی معابر، شبکه روشنایی، راه‌های روستایی نیز با جدیت طی امسال مورد توجه قرار گرفت و منجر به پروژه‌های متعدد قابل افتتاح در دهه فجر امسال شد، این در حالی است که در بین پروژه‌های عمرانی امسال نیز احداث پست‌های برق در شهر‌های مختلف استان بخش قابل توجهی را در افتتاحیه‌های امسال به خود اختصاص داده‌اند.

او با بیان اینکه در این ایام فاز یک آزمایشگاه دانشکده علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز و مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه کشاورزی خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار کرد: توسعه شبکه تلفن همراه در سطح استان، احداث و ایجاد فضا‌های آموزشی و سالن‌های متعدد ورزشی در شهر و روستا‌های مختلف، بخش دیگری از پروژه‌های امسال را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی دهه فجر افتتاج پروژه استان خوزستان میلیارد ریال بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،جعفر فرشچی طوسی در نخستین نشست با هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، اظهارداشت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 218 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی " چناران ، کاویان فریمان ، قوچان 2، خیام ، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند ، عنوان کرد : تمایل سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشورهای همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشورها در ایران سرمایه گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت ، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: وجود واحدهای صنعتی دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و نوع کیفیت کالاهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشورهای مختلف می تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری برای ورود محصولات داخلی خراسان رضوی را به بازارهای بین المللی فراهم کند.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است