Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت ورزش های کارگران استان البرز با تشریح اهم فعالیت های صورت گرفته در سال جاری پرداخت و گفت: اجازه ندادیم کرونا ورزش در میان جامعه کارگری را دچار رکود و تعطیلی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، خلیل عبداللهی با تبریک ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن با بردن فعالیت ها به فضای مجازی و بهره گیری از این ظرفیت مسابقات مختلفی را برگزار کردیم و اجازه ندادیم فضای ورزش در میان قشر کارگر و خانواده های آن دچار رکود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا مسابقاتی در هفته های دولت، تربیت بدنی و ورزش ، کارگر برگزار شد و به نفرات برتر در بخش های مختلف جوایزی اهدا شد.

عبداللهی از تدارک 15 برنامه متنوع ورزشی در دهه مبارک فجر خبرداد و گفت: این برنامه ها در دو بخش آقایان وبانوان در رشته های شطرنج، تیراندازی، تیروکمان،آمادگی جسمانی ،ورزش های رزمی، فوتبال روی میز وچندین رشته برگزار می شود ضمن آنکه جشنواره فرهنگی ورزشی کارگر با مشارکت اعضای خانواده برنامه ریزی شده است.

متولی ورزش کارگران استان البرز با اشاره به اقدام ارزشمند وخوب فدراسیون درجهت راه اندازی سامانه آموزش مجازی گفت: در این راستا دو کلاس آموزشی آموزش رانندگی در برف و کولاک ودوره اطفا حریق را برگزار خواهیم کرد.

وی از برگزاری همایش اتومبیلرانی آفرود ویژه کارگران  در ایام دهه فجر خبرداد و گفت: این برنامه با همراهی سازمان سیما ومنظر شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

این مسئول با ابراز خرسندی از پویایی ورزش کارگران در ایام کرونا گفت: به لطف همراهی خانواده ورزش کارگران  وحمایت های اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی موفق به برنامه های متنوع و بانشاطی شده ایم و درصددیم با تداوم این برنامه ها این فضای مفرح تداوم پیدا کند.

رییس هیئت ورزش های کارگران استان البرز به پویش دوشنبه های کار و ورزش اشاره کرد و گفت: این پویش با هدف توسعه و ورزش در محیط کار از سوی فدراسیون تدوین وبرنامه ریزی شد و ما به لطف همراهی مدیران واحدهای تولیدی توانستیم در سال جاری نزدیک به 17 هفته این برنامه را در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان برگزار کنیم و خوشبختانه با استقبال خوب جامعه کارگری روبرو شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: مقطعی این پویش به علت افزایش شیوع ویروس کرونا برگزار نشد اما با توجه به شرایط فعلی از اواخر بهمن دوباره از سر گرفته خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود به حوزه سخت افزاری ورزش کارگران البرز اشاره کرد و گفت: خوابگاه ورزشکاران در مجموعه کارگران امام خمینی (ره) کلاک کرج در مراحل پایانی ساخت است و درصددیم با مشارکت بخش خصوصی آن را تجهیز کرده و در آینده به شکل رسمی افتتاح کنیم .

این مسئول بیان کرد: همچنین سالن ورزشی چند منظوره هشتگرد و اشتهارد ویژه کارگران در حال احداث است و با تزریق اعتبارات لازم طی ماه های آینده در اختیار جامعه کار وتلاش قرارخواهد گرفت.

عبداللهی رشته های فعال ویژه کارگران را 25 رشته عنوان کرد و گفت: در تمام مسابقات کشوری که به شکل مجازی برگزار شد حضور داشتیم و در دو رشته دوومیدانی و تیروکمان که به شکل حضوری انجام گرفت به ترتیب موفق به کسب مدال طلا وبرنز شدیم.

وی در پایان گفت: تلاش مجموعه ما رونق ورزش در بین کارگران و فعالان حوزه کار وتلاش است و در این مسیر نیازمند حمایت صاحبان واحدهای تولیدی وکارگران شرف وزحمتکش البرزی هستیم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ورزش کارگری واحدهای تولیدی کرونا ورزش کارگران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است