Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:43:48 GMT

دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت بخرم یا گران قیمت؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۲۳۴

دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت بخرم یا گران قیمت؟

چرا قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی با برند مشابه در سایت های مختلف متفاوت است؟ چرا بعضی از دستگاه های تصفیه آب خانگی قیمت بالایی دارند؟ آیا دستگاه های تصفیه آب ارزان توانایی لازم را برای تصفیه آب دارند؟ دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت بخرم؟ قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی بر چه اساس تعیین می شود؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آبین، توجه کنید که در اولین مرحله برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی در نظر گرفتن سطح کیفی اهمیت زیادی دارد، اما در ادامه می توانید سایر پارامترها را نیز مثل قیمت بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی، توصیه می شود که به عنوان مهم ترین نکته، کیفیت دستگاه را بررسی کرده و در ادامه دستگاه مورد نظر را از فروشگاهی تهیه کنید که در کنار سطح کیفی، قیمت و خدمات مناسبی را هم ارائه کرده باشد.

مجموعه آبین با سال ها تجربه در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است، برای مشاهده محصولات و یا در صورت تمایل به دریافت مشاوره با مراجعه به www.abin.ir با ما در ارتباط باشید.

پارامترهای تاثیرگذار در قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه های تصفیه آب در سایت های مختلف، بر اساس پارامترهای متفاوتی تعیین می شود که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

۱. نوع فرایند تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی بر اساس نوع فرایند تصفیه آب، شامل دو نوع دستگاه های تصفیه آب خانگی RO و UF می باشند. هدف ما در این متن بررسی نوع عملکرد دستگاه ها نیست، اما نوع فرایند فیلتراسیون در آنها، در تعیین قیمت هم تا حد زیادی تاثیرگذار می باشد.

آیا تاکنون دستگاه های تصفیه آب بدون برق یا بدون مخزن را مشاهده کرده اید؟ دستگاه های تصفیه آب بدون مخزن با فرایند تصفیه آب UF کار می کنند و عملکرد آنها به صورتی است که به پمپ و مخزن نیاز ندارند؛ به همین دلیل قیمت تمام شده این دستگاه ها کمتر است.

توجه کنید که دستگاه های تصفیه آب UF تاثیری برای حذف املاح و کاهش سختی آب ندارند، از آن جایی که سختی آب در بیشتر مناطق ایران خارج  از محدوده استاندارد است، خرید دستگاه های تصفیه آب UF راهکار درستی نمی باشد.

۲. تعداد مراحل دستگاه تصفیه آب خانگی

تعداد مراحل فیلتراسیون دستگاه های تصفیه آب خانگی از دیگر مواردی است، که تاثیر زیادی در قیمت دستگاه دارد. تعداد فیلترهایی که در دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده می شود، نشان دهنده تعداد مراحل آن است.

دستگاه های تصفیه آب RO معمولا ۶ مرحله ای می باشند و با همین تعداد مراحل دقت بالایی را برای تصفیه آب و حذف آلاینده ها دارند، اما ممکن است برای شما سوال شود که دلیل تعبیه سایر فیلترها در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی چیست؟

سایر فیلترهایی که در ادامه روند فیلتراسیون دستگاه های تصفیه آب خانگی تعبیه می شوند برای افزایش خواص آب کاربرد دارند، به طور مثال فیلترهای اکسیژن ساز میزان اکسیژن آب را افزایش می دهند.

اما ممکن است در ساختار برخی از دستگاه های تصفیه آب از فیلترهای UV در کنار ۶ مرحله فیلتراسیون استفاده شود، که کاربرد زیادی را برای از بین بردن آلاینده های میکروبی آب دارند.

توجه کنید که استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی مجهز به فیلترهای UV، تنها در مناطقی که بار میکروبی آب بالاست کاربرد دارد.

۳. طراحی و ظاهر دستگاه تصفیه آب خانگی

در صورتی که ظاهر دستگاه های تصفیه آب خانگی برای شما اهمیت دارد، در این مرحله می توانید دستگاهی را که دارای طراحی ویژه ای از نظر شکل ظاهری می باشد انتخاب کنید. دستگاه های تصفیه آب خانگی ممکن است به صورت کیسی، رومیزی و یا زیر سینکی باشند.

توجه کنید که نوع نصب اکثر دستگاه های تصفیه آب به صورتی است که در زیر سینک قرار می گیرند و به همین دلیل شکل ظاهری آنها نباید به عنوان مهم ترین ملاک در نظر گرفته شود.

۴. سطح کیفی دستگاه تصفیه آب خانگی

از مهم ترین عواملی که تاثیر زیادی در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی دارد سطح کیفی دستگاه می باشد، بنابراین اختلاف قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی با تعداد مراحل مشابه می تواند ناشی از تفاوت در سطح کیفی آنها باشد.

اما دقت کنید که خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی با قیمت بالا، تضمین کننده سطح کیفی آن نمی باشد. در این زمینه خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از فروشگاه معتبر که در کنار ارائه محصولات با سطح کیفی بالا، قیمت مناسبی را هم تعیین کرده باشد اهمیت زیادی دارد.

نوع فیلتر، قطعات و اتصالاتی که در دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده می شود، از مواردی است که در تعیین قیمت آن تاثیر گذار می باشد.

۵. برند دستگاه تصفیه آب خانگی

در مواردی هم ممکن است مشاهده کنید که دستگاه های تصفیه آب با تعداد مراحل یکسان، به دلیل تفاوت در برند قیمت متفاوتی را داشته باشند.

در کنار این دستگاه های تصفیه آب خانگی وارداتی هم قیمت بالایی دارند، این دستگاه ها در بسیاری از موارد دارای عملکرد متفاوتی برای حذف آلاینده های آب، نسبت به دستگاه های تصفیه آب ایرانی نیستند؛ در واقع تفاوت دستگاه های تصفیه آب وارداتی تنها در نوع طراحی منحصر به فرد و تعبیه فیلترهای اختصاصی در ساختار آن ها می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه تصفیه آب تصفیه آب قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی خرید دستگاه های تصفیه آب دستگاه تصفیه آب خانگی تعداد مراحل سطح کیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مطابق صورتجلسه نحوه قیمتگذاری خودرو معاونت محترم امور صنایع وزارت صمت مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیئت مدیره شرکت سایپا به شماره ۱۱۷۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شد.

تسنیم در گزارشی نوشت: مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.

علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M۲۴ plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900988

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟