Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کفاشیان می گوید: با تجربه ‌ای که ما در فدراسیون فوتبال داشته ‌ایم اصولاً اگر دخالتی هم در انتخابات صورت بگیرد نتیجه عکس خواهد ‌داد

علی کفاشیان رییس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است رییس آینده این فدراسیون باید فردی جامع ‌الشرایط باشد که بتواند در تمام مسائل تعامل داشته باشد و کار را خوب پیش ببرد.

به گزارش طرفداری، علی کفاشیان درباره بیانیه فدراسیون فوتبال و رد صلاحیت 10 نفر از اعضای هیات رییسه و اینکه آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال دموکراسی حاکم خواهد بود؟ به برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت:

قطعاً همینطور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار اسناد و مدارک را طبق اساسنامه تطبیق م ی‌دهند و در مرحله بعد تأیید صلاحیت کیفری و حراستی است که نمی‌ دانم الان صورت گرفته است یا نه. با شناختی که از اعضای مجمع دارم، می ‌دانم که آنها زیر بار حرفی نمی ‌روند و رأی ‌ها همه مخفی است. اعضای مجمع نظرات مستقلی دارند و افرادی که انتخاب می ‌کنند سکاندار اداره فوتبال خواهند بود.

کفاشیان در مورد این موضوع که چه ارزیابی از انتخابات فدراسیون فوتبال دارد و کدام تیم مدیریتی می‌ تواند سکاندار شود، تصریح کرد:

افرادی که کاندیدا شده ‌اند همه سوابق و توانمندی‌ های خوبی دارند. باید با برنامه بیایند تا انتخاب شوند. رئیسی که انتخاب می ‌شود قطعاً باید سه نایب رئیس را انتخاب کند و اعضای مجمع باید نسبت به این افراد شناخت داشته باشند که برای کمک به فوتبال آمده ‌اند، نه برای گرفتن پست. آنهایی که برای هیات رییسه انتخاب می ‌شوند باید تخصص داشته باشند که بتوانند تصمیمات قوی‌ بگیرند و به رییس فدراسیون کمک کنند. قطعاً هیات رییسه جدید با مشکلات زیادی رو به ‌رو خواهد بود که یکی از آنها کمبود بودجه و پرونده ‌هایی است که وجود دارد. اولین برنامه باید این باشد که سریعاً به برنامه ‌های کادر فنی تیم ملی بپردازند، این تیم به خوبی تدارک ببیند و برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شود. بعد از آن هم به تیم ‌های دیگر پرداخته شود که در این مدت دچار رکود شدند و باید یک برنامه ‌ریزی دقیقی برای آنها انجام شود. 

رییس پیشین فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که «این موضوعی که از وزارت ورزش و نهادهای دیگر گفته ‌اند در انتخابات فدراسیون دخالتی ندارند، آیا عملی می ‌شود؟»، افزود:

با تجربه ‌ای که ما در فدراسیون فوتبال داشته ‌ایم اصولاً اگر دخالتی هم در انتخابات صورت بگیرد نتیجه عکس خواهد ‌داد! یعنی اگر وزارت ورزش و نهادهای دیگر از کسی حمایت کنند مجمع نظرش عکس است و به ضرر کسی که از او حمایت شده است. رأی اعضای مجمع نتیجه یک کار دموکراسی است.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که «رئیس فدراسیون آینده فدراسیون فوتبال چه ویژگی‌ هایی باید داشته باشد؟»، گفت:

قطعاً یک مدیر باید جامع ‌الشرایط باشد و مسائل سیاسی و اقتصادی را بتواند برنامه ‌ریزی کند. اگر مدیر مسائل فنی را هم بداند بهتر است. اکثراً رئیس فدراسیون درباره مسائل فنی تصمیم ‌گیرنده نیست و اعضای هیئت رئیسه نقش دارند. در این بین کمیته های مختلف هم مشارکت می ‌کنند. من ترجیح می‌ دهم که رئیس فدراسیون فوتبال یک مدیر جامع‌ الشرایط باشد که در تمام مسائل بتواند تعامل داشته باشد و مسائل مختلف راهبری کند و البته کار را خوب پیش ببرد.

اخبار داغ 

مدیران شهر خودرو بازداشت شدند پشت پرده رد صلاحیت 10 نامزد انتخابات | اعضای مجمع قول دادند و زیر قول شان زدند! تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! رونالد کومان: افرادی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند نیمار: می خواهم در پاری سن ژرمن بمانم و امیدوارم ام باپه هم بماند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علی کفاشیان اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روز‌های ایران را هم بررسی کرده است.

به گزارش اعتماد، در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید؛

* دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟

* مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.
* این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟

* اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود

* به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی به انسانیت اتفاق افتاد.

* چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

* این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده، اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.

* خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشور‌های منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند.

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی