Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید متقی روز دوشنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: از مجموع ۸۴ طرح افتتاحی، ۴۸ طرح با مجموع اعتبار ۲۰۹ هزار و ۸۷۸ میلیون ریال در بخش روستایی است.

وی افزود: همچنین از مجموع این ۸۴ طرح، ۶۶ طرح در شهر و بخش مرکزی گرمسار و ۱۸ طرح در شهر و بخش ایوانکی به بهره برداری می رسد.

فرماندار گرمسار گفت: مجموع طرح‌های افتتاحی، شامل ۶۹ طرح عمرانی به مبلغ ۸۱۰ هزار و ۲۵۶ میلیون ریال و ۱۵ طرح اقتصادی به مبلغ ۱ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقی ادامه داد: طرح‌های اقتصادی امسال اشتغالزایی برای ۲۷۸ نفر را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: ارزش ریالی طرح های دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته ۱۰۲ درصد افزایش یافت.

فرماندار گرمسار گفت: همزمان با دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی با با برآورد اعتبار ۵۱۶ هزار و ۶۴۰ میلیون ریال آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۵۵٩ طرح با مجموع اعتبار هزینه و پیش‌بینی شده ٢ هزار و ٢٨۶ میلیارد تومان به برکت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران سمنان افتتاح طرح گرمسار دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سمنان افتتاح طرح پیروزی انقلاب اسلامی ایران سمنان افتتاح طرح گرمسار دهه فجر اخبار کنکور میلیون ریال دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، برزو حق شناس، کارشناس و فعال بازار سرمایه در رابطه با فلسفه بازارگردانی و مخالفت یا موافقت با این موضوع بیان کرد: بنده قصد ندارم به این موضوع به عنوان یک دیدگاه صفر و صد نگاه کنم. در مجموع، اگر بخواهیم بگوییم که بازارگردانی از سال ۹۹ به بعد برای بازار سرمایه مفید یا مضر بوده است؟ باید به این نکته توجه کرد که بازارگردانی در مقاطعی، نقدشوندگی بازار را بالا برده و اجازه داده است افرادی که قصد خروج از بازار و یا ورود به آن را داشته‌اند این کار را انجام دهند و این موارد از جمله محاسن بازارگردانی محسوب می‌شوند، ولی در مجموع، اگر بخواهیم مزایا و محاسن آن را کنار هم بگذاریم به نظر بنده، بازارگردانی به ضرر بازار سرمایه بوده؛ به‌طوری که بیشتر به بورس ضربه زده است تا این‌که بخواهد برای آن کمک‌کننده باشد و برای این موضوع، دلایل خاص خودم را دارم. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J3A

دیگر خبرها

  • تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار
  • شهرک زیتون و درخشانی گرمسار بهره‌مند از فیبرنوری مخابرات
  • ۵۴ درصد اراضی کشاورزی کشور حدنگاری شد
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب