Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@21:41:18 GMT

آیا ستاره‌ آتالانتا دچار اشتباه شده است؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۵۱۵

آیا ستاره‌ آتالانتا دچار اشتباه شده است؟

آلخاندو گومز ستاره‌ آتالانتا با تیم اندلسی سویا به توافق رسیده است و از نیم فصل دوم برای این تیم به میدان می رود. هرچند خیلی ها معتقد هستند که او انتخاب اشتباهی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ابتدای این فصل فوتبال اروپا آلخاندرو گومز خواهان رفتن از جمع دلنشین آتالانتاهایی شده بود. اسب سرکش خیال او تاب ماندن نداشت و بر این باور بود که همه جا زندگی همین رنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او انسانی است که عمیقاً دچار اشتباه است.

گومز که در آتالانتا، نمایش‌های جذابی با هم تیمی‌هایش ارائه داد و حسابی بر سر زبان‌ها افتاد، حالا با تیم آندلسی سویا به توافق رسید و چند شب پیش به این شهر سفر کرد تا احتمالاً از نیم فصل دوم در ترکیب جولن لوپتگی قرار بگیرد.

هیچکس نمی‌داند او به سرگذشت کدام طغیانگر نگریسته است که این‌چنین عشق بانوی ایتالیایی را نادیده می‌گیرد و به خوشبختی در آندلس (منطقه‌ای در اسپانیا) چشم می دوزد. هیچکس نمی‌داند چه کسی لذت کینه را برایش شیرین‌تر از گذشت، توصیف کرده که آتش خشم از این مرد سپیدموی (سرمربی آتالانتا) را شعله‌ورتر می‌سازد.

او باید به دوستانش بنگرد. به آن‌هایی که در کنارش برگامو (شهر آتلانتا) را به فوتبال دنیا معرفی کردند. به همان کسانی که در جستجوی خوشبختی میان بزرگان پا به پایش جنگیدند و به همان‌هایی که در غیاب یک یار، برابر دشمن ثروتمند از نفس افتادند.

آلخاندرو باید آن شب را به یاد بیاورد که نکند جای او این بار با "یوزپ ایلیچیچ" (مهاجم آتالانتا) نگون بخت عوض شود و همه این بار برای نبودنش، همسرش را نه، بلکه خودش را لعن و نفرین کنند. آلخاندرو باید از کینه و عداوت دوری کند.

او باید کاسانو را ببیند. از بدو جوانی، عصیانگر و یاغی بود اما چه شد؟ آلخاندرو باید به سخنانش گوش کند، کاسانو نیز معتقد است که گومز باید بابت تمام چیزهایی که دارد از گاسپرینی ممنون باشد.

هیچکس از او تقاضا ندارد که همچون گفته کاسانو بر پای مربی‌اش بیافتد اما کاپیتان باید بگذرد. باید بگذرد از هرچه که برایش ناخوشایند است. او در هیچ جای دیگر آن چیزی که در اینجا به دست آورده را تکرار نخواهد کرد.

کد خبر 472018

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتالانتا فوتبال اروپا سری آ لالیگا سویا اندلس بازیکن فوتبال نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟

پخش صدای شبکه تلویزیونی معاند در حین پخش زنده یادواره شهدای فسا از شبکه خبر۲ مربوط به کلیپ پخش شده در محل یادواره بوده و موضوع «هک» یا «اشتباه فنی» نبوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان صدا و سیما، صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • اشتباه قند خونی درباره دیابت
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم