Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@14:37:14 GMT

کفاشیان: دخالت در انتخابات نتیجه عکس می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۵۷۷

ساعت24-رئیس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است رئیس آینده این فدراسیون باید فردی جامع‌الشرایط باشد که بتواند در تمام مسائل تعامل داشته باشد و کار را خوب پیش ببرد.

علی کفاشیان  درباره بیانیه فدراسیون فوتبال و رد صلاحیت ۱۰ نفر از اعضای هیئت رئیسه و اینکه آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال دموکراسی حاکم خواهد بود؟، گفت: قطعاً همینطور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار اسناد و مدارک را طبق اساسنامه تطبیق می‌دهند و در مرحله بعد تأیید صلاحیت کیفری و حراستی است که نمی‌دانم الان صورت گرفته است یا نه. با شناختی که از اعضای مجمع دارم، می‌دانم که آنها زیر بار حرفی نمی‌روند و رأی‌ها همه مخفی است. اعضای مجمع نظرات مستقلی دارند و افرادی که انتخاب می‌کنند سکاندار اداره فوتبال خواهند بود.

وی در مورد این موضوع که چه ارزیابی از انتخابات فدراسیون فوتبال دارد و کدام تیم مدیریتی می‌تواند سکاندار شود، تصریح کرد: افرادی که کاندیدا شده‌اند همه سوابق و توانمندی‌های خوبی دارند. باید با برنامه بیایند تا انتخاب شوند. رئیسی که انتخاب می‌شود قطعاً باید سه نایب رئیس را انتخاب کند و اعضای مجمع باید نسبت به این افراد شناخت داشته باشند که برای کمک به فوتبال آمده‌اند، نه برای گرفتن پست.  آنهایی که برای هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند باید تخصص داشته باشند که بتوانند تصمیمات قوی‌ بگیرند و به رئیس فدراسیون کمک کنند. قطعاً هیئت رئیسه جدید با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد بود که یکی از آنها کمبود بودجه و پرونده‌هایی است که وجود دارد. اولین برنامه باید این باشد که سریعاً به برنامه‌های کادر فنی تیم ملی بپردازند، این تیم به خوبی تدارک ببیند و برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شود. بعد از آنهم به تیم‌های دیگر پرداخته شود که در این مدت دچار رکود شدند و باید یک برنامه‌ریزی دقیقی برای آنها انجام شود. 

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که «این موضوعی که از وزارت ورزش و نهادهای دیگر گفته‌اند در انتخابات فدراسیون دخالتی ندارند، آیا عملی می‌شود؟»، خاطرنشان کرد: با تجربه‌ای که ما در فدراسیون فوتبال داشته‌ایم اصولاً اگر دخالتی هم در انتخابات صورت بگیرد نتیجه عکس خواهد ‌داد! یعنی اگر وزارت ورزش و نهادهای دیگر از کسی حمایت کنند مجمع نظرش عکس است و به ضرر کسی که از او حمایت شده است. رأی اعضای مجمع نتیجه یک کار دموکراسی است.

کفاشیان در پاسخ به این سؤال که «رئیس فدراسیون آینده فدراسیون فوتبال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟»، گفت: قطعاً یک مدیر باید جامع‌الشرایط باشد و مسائل سیاسی و اقتصادی را بتواند برنامه‌ریزی کند. اگر مدیر مسائل فنی را هم بداند بهتر است. اکثراً رئیس فدراسیون درباره مسائل فنی تصمیم‌گیرنده نیست و اعضای هیئت رئیسه نقش دارند. در این بین کمیته‌های مختلف هم مشارکت می‌کنند. من ترجیح می‌دهم که رئیس فدراسیون فوتبال یک مدیر جامع‌الشرایط باشد که در تمام مسائل بتواند تعامل داشته باشد و مسائل مختلف راهبری کند و البته کار را خوب پیش ببرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون اعضای مجمع هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با توجه به اینکه در مسابقات شرکت نکرده‌ام در رنکینگ المپیک دارم از سهمیه دور می‌شوم اما با حضور در اولین مسابقه جبران خواهم کرد. 

حسین رسولی در گفت و گو با ایسنا در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزش ایران در مورد حضورش در المپیک پاریس بیان کرد: با توجه به اینکه من در مسابقات شرکت نکرده‌ام، کم کم در رنکینگ المپیک دارم از کسب سهمیه المپیک دور می‌شوم. در اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم رنکینگم تغییر می‌کند و بالا می‌آیم. در پرتاب دیسک مسابقات را در مکان‌های برگزار می‌کنند که باد وجود دارد و باد تاثیر زیادی در پرتاب دیسک دارد از این رو خیلی‌ها سهمیه مستقیم گرفتند. خیلی‌ها وارد رنکینگ شدن از این رو رنکینگ من پایین آمده و فکر می‌کنم در حدود ۳۰ هستم. 

او ادامه داد: اولین مسابقه‌ای که شرکت کنم ۱۰۰درصد رنکینگم بالا می‌آید و جزو ۳۱ نفر قرار بگیرم و به المپیک راه پیدا می‌کنم. 

رسولی در پاسخ به این پرسش که شرایط او به چه صورت است و از حواشی نداشتن کفش جدید و خوابگاه مناسب دور شده است؟

وی تاکید کرد: اوضاع بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده است اما من ترجیح میدم راجع به این مسائل صحبت نکنم و خودم همه تلاشم را می‌کنم همه چیز را فراهم کنم. امیدوارم مانند بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی حاصل شود. با وجود اینکه فدراسیون دومیدانی دارد و دست سرپرست می‌چرخد امیدوارم آن نتیجه‌ای که خودم مد نظر دارم را بتوانم بگیرم. هدف اول من گرفتن سهمیه المپیک و سپس صعود به فینال المپیک است. 

قهرمان بازی‌های آسیایی هانگژو در مورد انتخابات فدراسیون دومیدانی نیز گفت: من شخص خاصی را مد نظر ندارم اما امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و فدراسیون سر و سامان بگیرد چون با این شرایط تمرین کردن نه تنها برای من بلکه برای بقیه ورزشکاران دو میدانی هم سخت است. وقتی فدراسیون سرپرست دارد، نمی‌داند کدام ورزشکار در سطح یک قرار دارد و کدام ورزشکار در سطح یک نیست بنابراین به حرف اطرافیان خیلی گوش می‌دهد و و کسی به درستی در جایگاه خودش قرار نمی‌گیرد. امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس انتخاب می‌شود بداند که باید چه کسی را حمایت کند و چگونه در میادین بزرگ باید نتیجه گرفت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم