Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل ارشاد اردبیل گفت: ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی در اردبیل و پارس‌آباد به اجرا درمی‌آید و سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل و سینما انقلاب پارس‌آباد میزبان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز اردبیل به نقل از فرهنگ و ارشاد استان، عبدالله بحرالعلومی اظهار داشت: ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد به اجرا درمی‌آید و سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل همچنین سینما انقلاب پارس‌آباد میزبان فیلم‌های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه 16 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره از 15 تا 22 بهمن‌ماه در هر سه سینمای یاد شده اکران خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: فروش بلیت به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و سینماها بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا با حداکثر 30 درصد از ظرفیت خود میزبان تماشاگران خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پارس‌آباد نخستین تجربه برگزاری این جشنواره را خواهد داشت، اضافه کرد: برنامه جدول اکران فیلم‌ها و خبرهای تکمیلی به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بحرالعلومی ادامه داد: سی‌ و نهمین جشنواره فیلم فجر با 2 فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» اثر کاوه صباغ‌زاده و «بدون همه‌چیز» به کارگردانی محسن قرایی در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی‌نژاد در کاخ جشنواره از روز گذشته آغاز شده است.

اولین روز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از نگاه دوربین تسنیمبرگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه/ تمام فیلم‌ها اکران می‌شودفیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کرج اکران می‌شود‌

وی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی سینمایی ایران است که نیمه بهمن هر سال برگزار می‌شود و جشنواره امسال تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا تجربه‌ای جدید خواهد بود.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهمین جشنواره فیلم فجر پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: نهاد بسیج پربرکت‌‌ترین نهاد انقلابی است که در این ۴۵ سال خدمات مستمری را به نفع مردم انجام داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در جمع تعدادی از جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی در اردبیل، اظهار داشت: شاکله بسیج، شاکله خدمت‌رسانی به آحاد مردم است چرا که این نهاد با نفس پاک امام و هدایت‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر توانسته در عرصه‌های مختلف به ویژه رفع محرومیت گام‌های جدی و عملی را بردارند.

وی تصریح کرد: خدمات جهادگران در این سنگر، خدمات برگرفته از روحیه ارزشی و متعالی است و این خدمات با نیت خالص نوعی عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در استان اردبیل نیز به تبع برنامه‌‌های کشوری جهادگران و گروه‌های مردمی با حضور در مناطق محروم و روستایی تلاش کردند تا دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی، عمرانی و خدماتی را به حداقل رسانده و برای گروه‌های مختلف جامعه پیام‌آور پیشرفت و توسعه باشند.

عاملی افزود: باید قدر این مجموعه بالنده را با حضور با نشاط جوانان و نوجوانان بیشتر بدانیم چرا که از اقشار مختلف اعم از طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و گروه‌های دیگر پای کار آمدند تا کاستی‌های نظام اجرایی را رفع کرده و به نوعی همراه مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل جهاد سازندگی فعالیت‌های عمرانی متعددی در شهرها و روستاها انجام شد اما خلأ به وجود آمده را به دنبال حذف جهاد سازندگی این مجموعه با جهادگرانی بی‌ادعا و پرتلاش پر کرده و امروز بسیج سازندگی به یک نهاد امیدآفرین در جامعه تبدیل شده است.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: فعالیت‌های متنوعی را به همت بسیج شاهد بودیم که شاخصه و با برکت ترین این خدمات در حوزه عمرانی و کارهای عام‌المنفعه عمومی است که نتایج و ثمرات آن به عینه قابل لمس و مشاهده است.

عاملی بیان کرد: قطعا حضور این نیروها و گستردگی فعالیت آنها در سنگر محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی بی‌منت ثمرات و نتایجی خوشایند به دنبال داشته و به امیدبخشی و اعتمادآفرینی کمک مؤثر خواهد کرد.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس