Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:46:55 GMT

رسمی؛ پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۵۹۲

رسمی؛ پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شد

باشگاه پرسپولیس تا ۳۱ ژانویه فرصت داشت با پرداخت مطالبات مهاجم کروات خود مانع از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی شود که بعد از ناکامی در پرداخت از سوی فیفا با محرومیت مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت که پس از صدور حکم دادگاه عالی ورزش 45 روز برای پرداخت حقوق ماریو بودیمیر فرصت داشتند، نتوانستند این کار را انجام دهند و حالا با پنجره بسته نقل و انتقالاتی مواجه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این باشگاه در صورت پرداخت مبلغ اعلامی از سوی فیفا به بودیمیر، بلافاصله پنجره اش باز خواهد شد و باید دید چه زمانی موفق به انجام این مساله خواهد شد.

 

ماریو بودیمیر حدود 500 هزار یورو از پرسپولیس طلبکار است و اگر قرمزها نتوانند تا آغاز نقل و انتقالات با او تصفیه حساب کنند، از خرید بازیکن جدید منع می‌شوند و نمی‌توانند در نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشند. نکته جالب این که علاوه بر 475 هزار یورو + 5 درصد جریمه سالیانه، پرداخت حق دادرسی نیز برعهده باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

 

بودیمیر کروات در نیم فصل دوم لیگ هجدهم پیراهن پرسپولیس را برتن کرد و به عنوان خرید جدید این تیم از دیناموزاگرب، با سروصدای زیاد به جمع یاران برانکو ایوانکوویچ ملحق شد اما هرگز نتوانست رضایت طرفداران را جلب کند و در نهایت نیز با دو گل ایران را ترک کرد و به خاطر عدم پرداخت مطالباتش قرارداد را فسخ و به فیفا شکایت کرد.

 

نکته عجیب این است که پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی نیز سایه پنجره بسته را روی سر خود حس می‌کرد اما در نهایت توانست بدهی به برانکو را پرداخت کند و از این پرونده جان سالم به در ببرد. احتمالا در ماه های آینده نیز رای نهایی درباره گابریل کالدرون صادر خواهد شد تا قرمزها همچنان با پرونده های خارجی خود دست و پنجه نرم کنند.

ماریو بودیمیر پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماریو بودیمیر پرسپولیس تهران نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن

برای لیورپول، نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ از همین حالا آغاز شده‌است

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سران لیورپول تقویت خط دفاعی را اولویت خود در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ قرار داده‌اند و می‌خواهند با جذب دست کم یک دفاع وسط جدید، مشکلات خود را در این پست برطرف کنند. مدیران لیورپول جستجوها بر سر یافتن مدافعی در دردسترس و تراز اول را آغاز کرده‌ و در همین راستا، نام‌های مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌اند. 

بر اساس خبرها، هرچند آرنه اسلوت اختیار چندانی در نقل و انتقالات لیورپول نخواهد داشت، اما مدیران باشگاه قصد دارند دفاع وسط جدید خود را با مشورت سرمربی هلندی انتخاب کنند. لذا آن‌ها پس از بررسی و جمع‌بندی گزینه‌های در دسترس، لیست خود را برای انتخاب نهایی به اسلوت ارائه خواهند داد تا او، تصمیم آخر را در مورد خط دفاعی تیم آینده‌اش اتخاذ کند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است