Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با ساخت تعداد ۱۰۲ نوع قطعه صنعتی در دی ماه امسال، مجموع قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی ۱۰ ماه ۹۹ به ۷۱۸ نوع قطعه رسید.

او با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی، تلاش وافر متخصصین جوان این نیروگاه در ساختن قطعات را نشانه عزم جدی آن‌ها جهت خودکفایی و قطع وابستگی دانست و افزود: نقش آفرینی کارکنان نیروگاه رامین در این امر، حرکت در مسیر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب که همان حرکت جهادی میباشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین شاهین زاده سرپرست نظارت بر کارگاه تراشکاری این نیروگاه نیز گفت: قطعات ساخته شده با رعایت همه استاندار‌ها و کاملا مشابه قطعات خارجی ساخته شده است.

او با اشاره به استفاده از متریال مستعمل و اسقاطی و کاهش محسوس میزان خرید متریال نو، مجموع تعداد قطعات ساخته شده از این ۷۱۸ نوع قطعه طی ۱۰ ماه امسال را ۷ هزار و ۴۲۳ قطعه اعلام کرد.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و ضمن تولید پایدار انرژی حیاتی برق و پشتیبانی از شبکه سراسری، بسیاری از قطعات مورد نیاز خود را با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود طراحی و مورد ساخت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بومی سازی قطعات قطعات صنعتی قطعات نیروگاهی نیروگاه رامین ساخته شده نوع قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر در خصوص ساخت ورزشگاه گفت:«در این مورد از وزارت خانه دوستان خوبم با من تماس گرفتند که من گفتم من یک وظیفه رسانه ای دارم و یک وظیفه اخلاقی.اما آنچه که می شود را به مردم بگویید.آیا چینی ها زیر میز زده اند؟گفته اند نمی آییم و دبه کرده اند؟دوستان گفتند نه چنین چیزی نیست.من گفتم پس چرا اعلام نمی کنید دلیل ساخته نشدن ورزشگاه چیست؟که یک سری از نکات را گفتند و خب اسرار است.»

خیابانی ادامه داد:«من احساس می کنم یک سری از واقعیت ها به مردم گفته نمی شود.آیا از نظر مالی توان ساختن استادیوم را نداریم؟اگر نداریم اعلام کنید.ورزشگاه آزادی سال 1947 با دستان ایرانی ها و سرمایه ایرانی ساخته شد.نه چینی ها بودند؛نه آمریکایی ها و نه هندی ها.چرا ما باید وابسته به چینی ها باشیم؟آیا نفت داده ایم که برای مان ورزشگاه بسازند؛خب چرا نمی آیند بسازند؟حرف من این است که راستش را به مردم بگویید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899398

دیگر خبرها

  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • تکمیل راه آهن خواف هرات