Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@13:14:08 GMT

فرماندار تربت حیدریه عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۰۸۰۲

فرماندار تربت حیدریه عذرخواهی کرد

فرماندار تربت حیدریه گفت: چنانچه حواشی بوجود آمده در نشست خبری باعث رنجش علاقمندان به نظام و انقلاب شده عذرخواهی و پوزش می طلبم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پس از حاشیه های بوجود آمده در نشست خبری فرماندار تربت حیدریه پیرامون برخی مسایل سیاسی و التهابات در فضای مجازی، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه ضمن دعوت همه جریانهای سیاسی به خویشتن داری، اظهار داشت: چنانچه این سخنان باعث رنجش علاقه‌مندان به نظام و انقلاب شده عذرخواهی و پوزش می طلبم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی از جوابیه خود که در فضای مجازی منتشر کرده این چنین گفت: در خصوص انتصاب بخش هایی از مصاحبه اینجانب به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری، به استحضار می رساند در طول ۹۴ دقیقه از‌ این نشست رسانه ای، همواره عرایض من همگام و هم سو با مواضع و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایستادگی، مقاومت و پایداری به عنوان مهمترین راهبرد اساسی در مواجهه با دشمنی های استکبار جهانی بوده است.

رستمی افزود: در فایل صوتی منتشر شده به صراحت این مهم بیان شده و خدایی ناکرده هیچ قصد و نیتی در صحبت های من نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی همه دلسوزان، جریانهای سیاسی و فکری را به خویشتن داری دعوت می کنم و چنانچه این سخنان باعث رنجش علاقمندان به نظام و انقلاب شده عذرخواهی و پوزش می طلبم.

گفتنی است فرماندار تربت حیدریه روز شنبه ۱۱ بهمن ماه در بخشی از نشست خبری خود با اصحاب رسانه گرفتاریهای فعلی کشور را به مجلس جوان و انقلابی منتسب دانست و گفت: وقتی مصوب می کنید ۲۵ سال آینده اسرائیل نباشد تبعات دارد.

وی همچنین از تعامل اصلاحطلبان با غرب برای امور کشور این چتین گفت: اصولا دنیا با اصلاحطلبان همواره بهتر کار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس دیروز (جمعه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پس از تساوی ۴-۴ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید امیری یکی از بازیکان پرسپولیس بود که در این بازی پنالتی خود را از دست داد و پس از بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی، ۲ بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار نظراتی زیر پست عذرخواهی امیری، به او دلداری دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900090

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت