Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، طی هفته‌های اخیر موضوعی که نگرانی‌هایی به دنبال داشت پیشروی کرونا به سمت روستاها بوده اما در این زمینه طرح شهیدسلیمانی به کمک روستاییان آمد چراکه به همت گروه‌های جهادی روستاها نیز در این طرح فراموش نشدند.

طرح شهید سلیمانی به روستاهای محروم دودانگه هم رسید که می‌توانیم بگوییم این طرح نور امید را در دل روستاییان منطقه زنده کرد و در حال حاضر نیز فعالیت‌های گروه‌های جهادی کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب این طرح علاوه بر ویزیت، دارو، کمک‌های مومنانه و سایر مسائل روستاییان نیز تامین می‌شود که همچنان ادامه دارد.

علی‌اصغر عباسی فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی کماکان در دستور کار قرار دارد به‌طوری‌که ۹ روستا از بین ۵۶ روستای منطقه حدود ۸۰۰ نفر انجام شد ولی در اکثرروستاها از افراد مشکوک تست رایگان گرفته شد.

وی افزود: تاکنون ۴۰ روستای منطقه دودانگه ساری در قالب این طرح قرار گرفتند و بقیه روستاها نیز انجام خواهد شد.

فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: در دهه فجر انشاالله از 22 نفر برترین‌های طرح شهید سلیمانی تقدیر خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دهه فجر در دودانگه شامل فضاسازی شهر فریم،نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی و عطرافشابی گلزار شهدای گمنام، مراسم نهضت روشنگری،دیدار با همسر رزمنده دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا، اجرای شامگاه گشت رضویون ومانور خودرویی و موتوری است.

 

وی در پایان از افتتاح سالن ورزشی روستای پاجی دودانگه بعد از مدت سه سال در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: به‌مناسبت دهه فجر بحث توزیع کمک‌های مومنانه نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اصغر عباسی طرح شهید سلیمانی تا دهه فجر طرح شهید سلیمانی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه

دریافت 160 MB کد خبر 6092551

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان