Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز دوم از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دو فیلم سینمایی «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و «شیشلیک» ساخته محمد حسین مهدویان نمایش داده می‌شوند.

«ستاره بازی» نهمین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که از بازیگران ایرانی و خارجی مانند فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش (بازیگر فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب)، هستی جوادی، مایکل مدسن (بازیگر فیلم‌های تارانتینو)، علی مصفا و شبنم مقدمی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی محصول کانادا و ایران است و در کانادا فیلمبرداری آن را انجام دادند و گفته می‌شود به مسئله مهاجرت و اعتیاد می‌پردازد.

جدیدترین فیلم علیمردانی که تهیه کنندگی آن را علی سرتیپی بر عهده دارد قرار بود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند که در لحظات آخر انصراف دادند و به جشنواره سی و نهم موکول رسید.

فیلم سینمایی «شیشلیک» با فضایی کمدی تجربه جدیدی برای محمد حسین مهدویان کارگردان آن محسوب می‌شود.

در این فیلم که تهیه کنندگی آن را محمدرضا منصوری انجام داده است بازیگرانی، چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، وحید رهبانی، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر و جمشید هاشم پور نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم پیش از ورود به جمع ۱۶ اثر نامزد شده جشنواره فیلم فجر با حاشیه‌هایی در زمینه ممیزی روبرو شد و ممیزی‌های فراوانی به آن وارد و اعمال کردند تا بتواند مجوز ورود را بگیرد.

امیر مهدی ژوله نویسنده «شیشلیک» است فردی که در نوشتن متن، فیلمنامه و ... که دارای فضای کمدی انتقادی تبحر خاصی دارد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»

ده میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش فقط در دو روز!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی "مست عشق" محصول مشترک ایران و ترکیه که در دولت قبل توقیف شده بود، سرانجام از چهارشنبه روی پرده سینما‌ها رفت.

گیشه این فیلم با احتساب پیش‌فروش، در روز اول اکران از شش میلیارد تومان فراتر رفت و در پایان دومین روز اکران به فروش خیره کننده ده میلیارد و هفتصد میلیون تومانی دست یافت تا پاسخ محکمی به آن‌هایی باشد که با پیش کشیدن فروش فیلم‌های کمدی، مدعی ورشکستگی سینمای ایران بدون آثار کمدی شده بودند.

پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حسام منظور در کنار بازیگران مطرح ترکیه‌ای چون؛ هانده ارچل، بنسو سورال، ابراهیم چلیک کول، در این فیلم که در قونیه ترکیه فیلمبرداری شده، ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم به بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی پرداخته است.

گفتنی است مست عشق در مدیریت قبلی اداره نظارت بر نمایش فیلم موفق به اخذ پروانه نمایش نشده بود

دیگر خبرها

  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • این خبرها را از دست ندهید
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد